تولید محصولات سایپا در آفریقای جنوبی

کوییک در بازار آفریقا

تولید کوییک در آفریقا :

کوییک با نام پرایم 8 ( خوانده می شود پرایمیت ) که به معنی پیشواست وارد بازار آفریقا خواهد شد واین خودرو اولین محصول این شرکت خواهد بود که بصورت جوینت ونچر با سایپا عرضه خواهد شد . در فازهای بعدی این پروژه یک پیکاپ ، اس یو وی کوچک و سدان روی پلتفرم x100 سایپا تولید و عرضه شود .

امکانات کوییک :

کوییک قراراست در مدل فول آپشن در آفریقای جنوبی عرضه شود که امکاناتی شامل مانیتور 7 اینچی ، سیستم ورود بدون کلید ، کروزکنترل ، 4 ایربگ ، ترمز ضد قفل ، سیستم کنترل پایداری ، نشانگر فشار باد تایر و … می باشد که نسبت به نمونه داخلی این مدل از آپشن های بیشتری برخورداراست .

همه چیز در مورد کوییک آر را اینجا بخوانید

موتور کوییک :

مورزا یا کوییک دارای موتور 1500 سی سی به قدرت 87 کیلو وات خواهد بود که وظیفه انتقال قدرت را یک گیربکس CVT یا پنج سرعته دستی عهده دار خواهد داشت .


مورزا یعنی چی ؟؟

مورزا مخفف جنبش ، وحدت ، احترام ، بهره وری ، انرژی و گرمی و آغاز و شروع می باشد .

نمای ظاهری مورزا :

تغییرات زیادی با مدل تولیدی در ایران مشاهده نمی شود به جز رینگ های اسپرت که نمای جذاب تری به خودرو بخشیده است . همچنین این خودرو قراراست با لوگو مورزا به بازار عرضه شود .

تیراژ تولید کوییک آفریقایی :

پرایمیت پشتیبانی و گارانتی سه ساله شرکت مورزا را دارا خواهد بود . در نهایت با حدود 1000 نیروی مستقیم کار در هدف گذاری اولیه این شرکت توانایی تولید 10 تا 35 عدد این خودرو را دارد .

قیمت کوییک آفریقایی :

قیمت این خودرو چیزی بین 180000 تا 200000 راند که در واقع بین 12 و 13.5 هزار دلار است ، برآورد شده است .

قیمت کوییک در بازار ایران را اینجا ببینید

تیزر تبلیغاتی کوییک در بازار آفریقا :

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن