جزئیات افزایش قیمت خودرو‌ها را در آینده اعلام می‌کنم

وزیر صنعت

رحمانی گفت: امشب در برنامه تلویزیونی علت افزایش قیمت خودرو در هفته‌های گذشته را اعلام می‌کنم.

به گزارش اتاق خبر دنده معکوس به نقل از باشگاه خبرنگاران ،  رضا رحمانی وزیر صمت در امضا تفاهم نامه تولید کک اسفنجی و سوزنی در پالایشگاه‌های بندرعباس و امام خمینی (ره) شازند برگزار شد، گفت: امروز افتخار می کنم که شاهد به ثمر نشستن منویات رهبری در زمینه تحقق شعار سال هستیم که یک جلوه ویژه در رونق تولید است. او ادامه داد: ما امسال در حوزه صعنت بر اساس برنامه‌های اول سال که تدوین شد و به تایید رئیس‌جمهور هم رسیده بر پایه رونق تولید انجام دادیم که بسیار گسترده است، ولی به مناسبت شعار سال 7 محور را اعلام کردیم که یکی از این محور‌ها توسعه ساخت داخل بوده که ما از آن به عنوان نهضت ساخت داخل یاد می‌کنیم.

رحمانی افزود: ما باید رونق تولید را محقق کنیم به طوری که  امسال تولید موجود را حفظ کنیم و اولویت ما است به طوری که امسال خوشبختانه تولید ما در بخش صنایع معدنی افزایش داشته ایم.

رحمانی وزیر صمت در امضا تفاهم نامه تولید کک اسفنجی و سوزنی در پالایشگاه‌های بندرعباس و امام خمینی شازند در جمع خبرنگاران در خصوص افزایش قیمت خودرو بخصوص پراید گفت: امشب در مصاحبه تلویزیونی به افزایش ناگهانی قیمت خودرو پاسخ می دهم.

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن