خرید و فروش خودرو به صفر رسید

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: در حال حاضر خرید و فروشی در بازار خودرو صورت نمی‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو  درباره بازار خودرو گفت: درحال حاضر خرید و فروشی در بازار خودرو صورت نمی‌گیرد.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اظهارات وزیر صنعت برای کنترل قیمت خودرو تا 3 ماه آینده گفت: با بالا بردن عرضه خودرو در بازار، تولید به مراتب بیشتر می‌شود و این موضوع موجب کاهش اختلاف قیمت کارخانه و بازار شده و نوسان در بازار را به حداقل می‌رساند.

به گفته موتمنی، در حال حاضر مشکلات موجود در بازار خودرو به کمبود عرضه بازمی‌گردد، وقتی عرضه کالا در بازار با کمبود مواجه شود به‌طور قطع، حجم تقاضا بالا می‌رود و دیگر نمی‌توان بازار را کنترل کرد.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تصریح کرد: قیمت خودرو‌ها در بازار روند کاهشی دارد، اما به دلیل نبود خریدار واقعی ممکن است قیمت‌ها دچار نوسان شود.

موتمنی در تشریح قیمت خودر‌وهای داخلی و مونتاژی در بازار گفت: هم اکنون قیمت پراید 111، 52 میلیون تومان، پژو 206 تیپ 2، 97 میلیون و 500 هزار تومان، پژو 206 تیپ 5، 120 میلیون تومان، ساینا رنگ فولادی 60 میلیون تومان، پژو 405 جی ال ایکس 83 میلیون تومان، سمند ال ایکس 85 میلیون تومان، سراتو سایپا 325 میلیون تومان، چانگان 200 میلیون تومان است.

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن