کراس اوور جدید چینی گروه خودروسازی بم ، لیفان X70 :

لیفان x70 محصول جدید خودروسازی بم

به گزارش اتاق خبر دنده معکوس در وب سایت خودروسازان بم عکس خودرویی را منتشر کرده و اعلام کرده بزودی وارد بازار خواهد شد .
آخرین خودرو تولیدی این شرکت جیلی GC6 بود که به دلایل اعم از قیمت غیر رقابتی و ظاهر بد قواره در بازار ایران موفق نبود و مورد استقبال قرار نگرفت . این بار خودروسازان بم به سراغ کراس اوور رفته تا شاید بتواند سهم بیشتری از بازار را بگیرد . این خودرو در لیفان X70 است که یک کراس اوور سایز نیمه متوسط است . در تبلیغات این شرکت واژه ی Comfort Plus ( راحتی بیشتر ) انتخاب شده است .

محصول جدید گروه خودروسازی بم ، لیفان X70
وب سایت گروه خودروسازی بم


لیفان X70 از لحاظ ابعاد بسیار مشابه ام وی ام X55 می‌باشد . X70 برای اولین بار در اواخر سپتامبر ۲۰۱۷ در شهر لیجیانگ چین معرفی شد و در تابستان سال بعد وارد کشور روسیه شد . امروزه به غیر چین و روسیه در کشور های امریکای جنوبی و بزودی در ایران نیز عرضه خواهد شد .
این کراس اوور دیفرانسیل جلو از یک موتور تنفس طبیعی ۲ لیتری بهره می برد . حداکثر توان این موتور حدود ۱۳۶ اسب بخار است که در ۶۰۰۰ دور در دقیقه قابل دستیابیست . این خودرو از ۴۲۰۰ دور در دقیقه حدود ۱۷۸ نیوتن متر گشتاور را در اختیار راننده قرار می دهد . این مشخصات موتور با توجه به تنفس طبیعی بودنش در برابر رقبا می تواند برگ برنده باشد . یک گیربکس CVT برای انتقال قدرت به چرخ های جلو در نظر گرفته شده که با توجه به وزن ۱۴۶۰‌ کیلوگرمی اش آن چنان شتاب و کشش قابل توحهی را نمی توان انتظار داشت .

محصول جدید گروه خودروسازی بم ، لیفان X70
نمای عقب x70


لیفان برای مدل X70 سطح امکانات قابل قبولی را انتخاب کرده است از مهمترین تجهیزات این خودرو می‌توان به : ساتروف ، استارت دکمه ای ، کروزکنترل ، آینه های برقی ، سنسور و دوربین دنده عقب ، سیستم کنترل پایداری ، سیستم TPMS و سیستم مولتی مدیا با قابلیت اتصال تلفن همراه اشاره کرد . همچنین این خودرو دارای یک سیستم خستگی در رانندگیست که اگر راننده خودرو را به صورت مداوم ۲ ساعت براند این سیستم اخطار می دهد که راننده برای استراحت و پیشگیری از تصادف توقف نماید .

برای اطلاع از قیمت روزانه صفر خودروها اینجا کلیک کنید

محصول جدید گروه خودروسازی بم ، لیفان X70
نمای داخلی لیفان x70


لیفان X70 در بازار ایران رقبای سر سختی دارد که مدت مدیدی هم هست که در بازار ایران حضور دارند و طرفداران زیادی را برای خود دست و پا کرده اند . حالا منتظر ماند و دید کی این خودرو از سرزمین چشم بادامی ها با چه قیمتی وارد خواهد شد . بزودی اخبار تکمیلی از این خودرو و سطح امکانات و قیمت این خودرو را اعلام خواهیم کرد ‌.

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن