آخرین اخبار و تغییرات روی دنا پلاس توربو و دنا پلاس توربو اتوماتیک :

دنا پلاس توربو اتوماتیک

زمستان سال گذشته ایران خودرو از دنا پلاس توروبو اتوماتیک و خط تولیدش رونمایی کرد . در آن زمان صحبتی از دنا اتوماتیک نشد در حالی که بسیاری دنا اتوماتیک ثبت نام کرده بودند و همچنان از خودرو خود بی خبر بودند . طبق آخرین اخبار منتشر شده از منابع غیر رسمی ایران خودرو فعلا برنامه ای برای تولید نسخه تنفس طبیعی اتوماتیک دنا را ندارد و قرار است به ثبت نام کنندگان دنا پلاس اتوماتیک ، مدل توربو اتوماتیک تحویل شود . طبق اطلاعات منتشر شده توسط منابع غیر رسمی قیمت این خودرو از نزدیک ۲۰۰ میلیون تومان شروع خواهد شد و بسته به مدل متغیر خواهد بود و احتمالا تا نزدیک ۲۶۰ میلیون تومان در مدل فول خواهد رفت .

برای اطلاع از مدل های مختلف دناپلاس توربو اتوماتیک اینجا کلیک کنید


طبق آخرین تصاویر منتشر شده از خط تولید ایران خودرو ، دنا پلاس توربو اتوماتیک در حال تولید است و احتمالا شاهد حضورش در خیابان های ایران در نیمه دوم سال باشیم .

خط تولید ایران خودرو ، در حال مونتاژ

برای اطلاع از آخرین قیمت خودروها اینجا کلیک کنید


نکته ای می‌تواند اثر منفی روی خودرو داشته باشد ، طولانی بودن نام خودروست ، دناپلاس توربو اتوماتیک که از چهار کلمه تشکیل شده که هرکدام بیانگر یک خصوصیت است که بسیار طولانیست و پیشنهاد می شود مسئولین ایران خودرو فکری برای این مدل نام گذاری کنند زیرا هرچه نام ها کوتاهتر باشد شکلیل تر است و مردم راحت تر با آن ها ارتباط برقرار می کنند‌ ‌. نکته ای که طبق آخرین تصاویر قابل برداشت برای افراد نکته بین بود ، نوشته ی پشت خودرو دنا پلاس توربو ، دیگر به زبان فارسی مانند خودرو کوییک نصب شده است ‌. به احتمال زیاد این برچسب روی خودروهای توربو دنا پلاس هم نصب خواهد شد . این کار با توجه به برند ملی بودن دنا بسیار خوب و پسندیده است و خیلی زودتر باید این کار انجام می شد و البته باید دقت داشت که با توجه با عدم استفاده از برچسب های به زبان فارسی روی خودروها ، بسیار باید روی نوع نوشتار و شکل و شمایل آن دقت و از لحاظ زیبایی شناختی و ارتباط با مخاطب مطالعه شود . مهمترین نکته در نوع فونت و جای گذاری برند با زبان فارسی ، توجه به شخصیت و بازار هدف خودرو است . اگر به نکات بالا توجه نشود خیلی زود مخاطب و خریداران از این مدل برچسب ها زده می شوند و اولین اقدام خریداران بعد از تحویل خودرو کندن این آرم است .

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن