اعلام زمان عرضه نسخه جدید دیگنیتی و فیدلیتی به بازار

اعلام زمان عرضه نسخه جدید دیگنیتی و فیدلیتی به بازار

مدیرعامل گروه بهمن در حاشیه مراسم افتتاح خط تولید وانت کارا در کارخانه بهمن دیزل قزوین از برنامه این گروه برای عرضه سدان جدید رسپکت از تابستان 1401 خبر داد.

به گزارش اتاق خبر دنده معکوس، بیوک علیمرادلو در زمینه تفکیک محصولات در بهمن موتور و بهمن دیزل گفت : خودروهایی که بر پایه پلتفرم ساخته شده اند در بهمن موتور تولید خواهند شد که شامل ون جدید اینرودز نیز خواهد شد و وانت کاپرا نیز مانند کارا به بهمن دیزل خواهد رفت. وی همچنین افزود : ظرفیت خالی شده ناشی از انتقال خط تولید وانت کارا به قزوین برای تولید سدان جدید رسپکت استفاده خواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در زمینه زمان عرضه خودرو برقی بهمن موتور گفت : این خودرو در سال 1402 عرضه خواهد شد چرا که آزمایش های آن حدود یک سال تا 18 ماه به زمان نیاز دارد و توسعه و بهسازی آن همچنان ادامه دارد.

علیمرادلو همچنین در زمینه زمان رونمایی از ون اینرودز گفت: به دلیل شرایط حاد کنونی کرونا آخرین تصمیم ما رونمایی از این ون در اوایل اسفند ماه است.
مدیرعامل گروه بهمن در زمینه زمان عرضه دیگینیتی و فیدلیتی پرستیژ با امکانات بیشتر و قوای محرکه قدرتمند تر نیز گفت : دیگنیتی در نسخه جدید پرستیژ شهریور سال آینده و فیدلیتی پرستیژ هم در زمستان 1401 به بازار عرضه خواهد شد.

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن