بدون نوبت‌دهی اینترنتی به مراکز تعویض پلاک مراجعه نشود

تعویض پلاک

از امروز(یکشنبه اول شهریور ماه) مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک اتحاد و الغدیر تهران صرفا با نوبت اینترنتی خدمات‌رسانی می‌کنند، بر این اساس شهروندان تهرانی بدون نوبت دهی اینترنتی به این مراکز مراجعه نکنند.

به گزارش اتاق خبر دنده معکوس به نقل از پایگاه خبری پلیس، راهور ناجا در اطلاعیه ای از شهروندان تهرانی خواست تا بدون دریافت نوبت اینترنتی از سامانه نوبت دهی تعویض پلاک، به این مراکز مراجعه نکنند.

پیش از این سرهنگ عی محمدی رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا از آغاز به کار مراکز شماره‌گذاری به صورت زوج و فرد و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

وی به آغاز فعالیت مراکز شماره گذاری خودرو اشاره و اظهار کرد: در راستای حفظ سلامت هموطنان، تمهیدات و پروتکل های بهداشتی در تمام مراکز شماره گذاری خودرو لحاظ شد و فعالیت دوباره این مراکز از امروز در سراسر کشور کلید خورد.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا تصریح کرد: خدمات ارائه شده به هموطنان در این مراکز بر اساس پلاک خودروها است، یعنی خودروهای دارای پلاک زوج باید در روزهای زوج و پلاک‌های فرد در روزهای فرد به مراکز مراجعه کنند، ساعت کاری نیز از 7 تا 14 خواهد بود.

وی به شهروندان توصیه کرد که اگر امر شماره گذاری خودروی آنها ضروری نبوده و مدت وکالتشان هنوز زمان دارد، کار شماره گذاری خودروی خود را به هفته بعد موکول کنند.

سرهنگ محمدی در خصوص ازدحام در ورودی مراکز شماره گذاری بیان کرد: پس از 40 روز مراکز شماره گذاری باز شده و با تعداد زیادی مراجعه کننده مواجه هستیم؛ البته پرسنل در ورودی به مراکز شماره گذاری، تعداد مراجعه کنندگان را مدیریت می‌کنند؛ بر این اساس در مرحله ورود به پارکینگ‌ها بر اساس ظرفیت سالن اصلی به مراجعان اجازه ورود می‌دهند تا با ازدحام جمعیت مواجه نشویم.

وی با اشاره به موفقیت آمیز بودن این طرح و استقبال خوب شهروندان از آن نیز گفت: در همین راستا نیز تصمیم برآن شد تا به مرور مراکز دیگر نیز به این سامانه متصل شوند که از امروز مرکز تعویض پلاک اتحاد در تهرانپارس و مرکز تعویض پلاک الغدیر در یافت آباد نیز به این سامانه پیوستند. البته تمام ظرفیت دو مرکز الغدیر و اتحاد به نوبت‌دهی اینترنتی اختصاص یافته است.

محمدی آدرس این سامانه را  nobatdehi.epolice.ir اعلام کرد و گفت: مرکز چیتگر ، باقرشهر و بخشی از ظرفیت مرکز میثم و خاوران فعلا بصورت حضوری خدمات رسانی خواهند داشت، اما توصیه ما به شهروندان و مراجعه‌کنندگان این است که با توجه به شرایط کرونا و به منظور رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از امکان نوبت‌دهی اینترنتی استفاده کنند.

رییس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا افزود:  به‌زودی تمامی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در تهران و مراکز استان‌ها با اخذ نوبت دهی اینترنتی خدمات رسانی خواهند کرد.

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن