الحاقیه بیمه بدنه ضروری است!

بیمه شخص ثالث

توصیه می‌شود با توجه به افزایش قیمت خودرو، دارندگان بیمه بدنه برای خرید الحاقیه اقدام کنند.

به گزارش اتاق خبر دنده معکوس، شرکت‌های بیمه توصیه می‌کنند با توجه به افزایش قیمت خودرو، دارندگان بیمه بدنه برای خرید الحاقیه اقدام کنند.

مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به اینکه در یک سال گذشته، ​ قیمت خودرو‌های داخلی و خارجی افزایش یافته است گفت:​ دارندگان بیمه بدنه خودرو باید با مراجعه به شرکت‌های بیمه در خصوص تجدید ارزیابی سرمایه خود با خرید الحاقیه بیمه اقدام کنند تا در زمان بروز خسارت دچار مشکل نشوند.

آقای مسعود بادین افزود: خرید این الحاقیه بیمه بدنه بویژه برای خودرو‌های صفر کیلومتر که بصورت لیزینگ خریداری و بیمه نامه آن‌ها چند ساله صادر شده، ​ ضروری است.

وی گفت: بر اساس ماده ۱۰ قانون بیمه، شرکت بیمه به تناسب مبلغ بیمه‌شده خودرو، خسارت‌ها را جبران خواهد کرد بنابراین در صورتیکه خودرویی با قیمت گذشته بیمه شده باشد، در زمان بروز خسارت به همان نسبت، خسارت خود را دریافت خواهد کرد و نه به قیمت روز خودرو.

آقای بادین اضافه کرد: شرکت‌های بیمه معمولا با ارسال پیامک برای مالک خودرو در این خصوص اطلاع رسانی می‌کنند، اما ممکن است خودروی مورد نظر به شخص دیگری فروخته شده باشد بنابر این مالک خودرو باید با پرداخت حق بیمه اضافی و دریافت الحاقیه پوشش بیمه‌ای خود را افزایش دهد تا بتواند از پوشش بیمه بدنه بطور کامل بهره‌مند شود.

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن