انواع دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک محصول جدید ایران خودرو اعلام شد

دنا پلاس توربو اتوماتیک محصول جدید ایران خودرو

به گزارش دنده معکوس این خودرو که در سال گذشته معرفی شد گمانه زنی های مختلفی از بابت سطح امکانات و تجیزات وجود داشت. اما به تازگی ایران خودرو سه مدل مختلف از این خودرو را معرفی کرد .

مدل پایه دنا پلاس توربو اتوماتیک یا L1 :

مدل پایه دنا پلاس توربو اتوماتیک  یا L1 :
مدل پایه دنا پلاس توربو اتوماتیک یا L1 :

این مدل از امکانات نسبتا کمی برخوردار است و در بعضی موارد حتی از مدل دستی کم امکانات تر است . در مدل دستی صندلی های جلو هر دو طرف به صورت 8 جهته برقی هستند اما در مدل پایه اتوماتیک صندلی ها دوحالته برقی و 4 حرکته دستی هستند . در واقع پشتی صندلی به صورت برقی تنظیم می شود اما برای جابجایی نشیمن گاه باید از نیروی مکانیکی خود استفاده کنید . روکش های صندلی نیز پارچه ای شده که در مدل دستی این روکش ها از جنس مخمل می باشد . نکته جالب توجه در این مدل اضافه شدن فرمان کمکی برقی برای اولین بارروی خودروی ملی می باشد . در این مدل احتمال از رینگ فولادی استفاده خواهد شد . با توجه به مدل های دیگر ترمزهای عقب نیز کاسه ای خواهند بود .

برای اطلاع از به روز ترین اخبار خودرو اینجا را بخوانید

مدل میانی دنا پلاس توربو اتوماتیک یا L2 :

مدل میانی دنا پلاس توربو اتوماتیک  یا L2
مدل میانی دنا پلاس توربو اتوماتیک یا L2

این مدل به مراتب تکمیل تر از مدل پایه می باشد و به نظر میاد این مدل می تواند انتخاب عاقلانه تری باشد . در بخش صندلی ها در این مدل روکش چرمی و پارچه ای داریم و برای تنظیم صندلی ها باز هم ترکیبی از سیستم برقی و مکانیکی است که به مراتب نسبت به مدل پایه کامل تر است . برخلاف مدل پایه ایربگ های جانبی را در این مدل می بینیم . دوربین دنده عقب و کروزکنترل نیز از دیگر امکانات اضافه شده نسبت به مدل پایه است .

مدل فول آپشن دنا پلاس توربو اتوماتیک یا L3 :

مدل فول آپشن دنا پلاس توربو اتوماتیک  یا L3
مدل فول آپشن دنا پلاس توربو اتوماتیک یا L3

در مدل فول به مراتب امکانات به روزتری را شاهد هستیم . این مدل را می توان پیشرفته ترین و پرامکانات خودرو ملی دانست . امکاناتی در این مدل استفاده شده است که برای اولین بار در خودرو ملی شاهد آن هستیم . رینگ های آلومینیومی ، تودوزی و تزیینات داخلی در این مدل متفاوت و با کیفیت تر نسبت به دیگر مدل ها خواهد بود . صندلی راننده در این مدل به صورت کامل برقی تنظیم می شود . امکاناتی جدیدی که برای اولین در محصولات ایران خودرو شاهد آن هستیم شامل : سیستم کنترل پایداری ، سنسور نور و باران و ورود و سیستم روشن و خاموش بدون کلید می باشد که از امکانات مرسوم در خودروهای امروزیست .

سورن پلاس چگونه خودروییست ؟

دنا پلاس توربو اتوماتیک از لحاظ فنی چگونه است ؟

 دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک محصول جدید ایران خودرو
دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک محصول جدید ایران خودرو

هر سه مدل بالا از یک قوای فنی و گیربکس مشترک بهره می برند . روی کاغذ این مشخصات نشان از یک خودرو نسبتا مناسب را می دهد . البته به نکته باید اشاره کرد که هنوز در وب سایت ایران خودرو صفحه ای برای این خودرو در نظر گرفته نشده است .

قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک :

با توجه به این که هنوز از زمان عرضه ی این خودرو بدلیل کرونا خبری در دست نیست خلیلی تخمین دقیقی در مورد قیمت آن نمی توان زد . گمانه زنی ها نشان می دهد که این خودرو احتمالا در تابستان به بازار عرضه شود و قیمت بین 150 تا 250 را میتوان برایش پیش بینی کرد و این خودرو می توانند رقابت تنگاتنگی با شاهین سایپا داشته باشد .

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن