انواع مختلف دنا در بازار

فروش محصولات ایران خودرو به مناسبت دهه فجر

انواع مدل دنا در بازار

تا چندی پیش دنا در بازار دو مدل یا در واقع دو کلاس داشت .کد کلاس 70101 با تریم داخلی مشکی و کد کلاس 70102 با تریم داخلی دو رنگ قابل خریداری بود .

در این دو کلاس که تا اواخر سال 97 تولیدشان ادامه داشت امکاناتی نظیر : ترمز ضد قفل ABS و EBD – ترمز جلو ديسكی خنك شونده / ترمز عقب ديسكی / آينه‌هاي جانبي برقی ، راهنمادار و تاشونده اتوماتيك / كروز كنترل / رینگ آلومينيومی 15 اینچی / تنظيم اتوماتيك سیستم تهویه همراه با كانال تهويه برای سرنشينان عقب و …. را داشت

تحریم های خودروسازی

در اواخر سال 97 با شروع دوباره تحریم ها ایران خودرو مجبور به کاهش امکانات خودروهایش شد . در اولین مرحله رینگ های اسپرت آلومینیومی جای خود را به ریگ فولادی با قالپاق داد و کروز کنترل نیز حذف شد که کد کلاس 70112 با تریم داخلی مشکی و70113 با تریم داخلی دو رنگ وارد بازار شد .

در مرحله بعد علاوه بر موارد بالا ترمز دیسکی عقب نیز حذف شد که کد کلاس 70115 با تریم داخلی مشکی و70116 با تریم داخلی دو رنگ وارد بازار شد .

کد کلاس آخرهم ترکیبی از مدل های ذکر شده در بالا را داراست به طوری ترمز دیسکی عقب و رینگ آلومینیومی حذف شده ولی همچنان کروز کنترل نصب می شود که کد کلاس 70118 با تریم داخلی مشکی و 70119 با تریم داخلی دو رنگ وارد بازار شد .

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن