خودروهای جدید احتمالی ایران خودرو در نمایشگاه خودرو 98

قیمت ایرانخودرو

ایران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران 98 می توان پیش بینی کرد که حضور فعالی داشته باشد و غرفه ی پربازدید و بزرگی داشته باشد . در این مطلب سعی داریم بررسی کنیم که چه محصولاتی در نمایشگاه خودرو تهران در غرفه ایران خودرو حضور خواهند داشت .

پژو 207 با سقف شیشه ای :

با توجه به سبد متنوع محصولات جدید ایران خودرو ، خودروهای زیادی شانس حضور در غرفه شهر آفتاب را دارند . محتمل ترین گزینه حضور 207 هاچبک و صندوقدار مانند 97 در آستانه تولید انبوه است .

دنا پلاس اتوماتیک جدید :

محصول دیگری که می تواند برگ برنده ایران خودرو در بازار بی رقیب خودرو ایران باشد دنا پلاس اتوماتیک و دنا پلاس توربو اتوماتیک است چند وقتیست پیش فروششان برای سال های آتی با استقبال خوبی روبرو شده است . همچنین مدل دنا پلاس توربو اسپرت که از موتور بهینه شده ی EF7 توربو با قدرت بیشتر با یک سری تغییرات ناچیز در بدنه و داخل انجام شده است ممکن است در غرفه ایران خودرو حضور یابد . اما نکته ای این جا مورد بحث است این است که از امکانات دقیق این دو خودرو هنوز خبری نیست اما گمانه زنی ها حاکی از آن است که مانند دنا پلاس های جدید ایربگ های جانبی حذف شده اند و سانروف به صورت آپشن خواهد بود .

رانا پلاس :

سدان اقتصادی که ممکن است در غرفه نمایشگاه شاهد آن باشیم ، رونمایی از رانا پلاس یا رانا سال خواهد بود . این خودرو بروزرسانی شده ی رانا است که اوایل دهه نود به بازار آمد و بعد از گذشت حدود 10 سال یک مینور فیس لیفت در آن انجام شده است . با توجه به اخبار منتشر شده این خودرو احتمالا در سال آینده روی خط تولید خواهد رفت و به استناد به آخرین عکس ها از نمونه ی آزمایشی تولید شده مانند 207 کروز کنترل از آن حذف شده است . هنوز منابع موثق و رسمی اطلاعات دقیقی از زمان عرضه و قیمت و همچنین امکانات آن منتشر نکرده اند و باید تا نمایشگاه منتظر ماند تا یا رانا پلاس را از نزدیک ببینیم یا از مدیران ایران خودرو جویای احوالش شویم .

سمند جدید و سورن پلاس :

سمند ال ایکس پلاس و سمند سورن پلاس نیز از خودروهایی است که احتمال حضورشان بسیار است . این خودرو حدود چند ماه پیش به صورت خصوصی برای نمایندگان ایران خودرو رونمایی شد . این دو خودرو در بخش فنی بروزرسانی نداشته اند و فقط بروزرسانی در بخش طراحی داخلی و خارجی انجام شده است و احتمالا در سال آینده روی خط تولید بروند . مساله ای در اینجا می توان بحث کرد این است که آیا با تولید این دو مدل پلاس آیا تولید نسخه های پیشین ادامه خواهد یافت که در این نمایشگاه به این جواب ها خواهیم رسید .

پژو 206 جدید :

خودرو دیگری که به صورت خصوصی با حضور نمایندگان فروش ایران خودرو در سکوت کامل خبری چند ماه پیش رونمایی شد پژو 206 با سقف پاناروماست . اطلاعات زیادی از این خودرو در دست نیست و احتمال حضور آن در نمایشگاه با توجه به پرطرفدارو پر فروش بودن پژو 206 می رود . از زمان عرضه و اطلاعات تکمیلی از بابت بروزرسانی هایش به صورت رسمی و موثق وجود ندارد ولی احتمالا سیستم مولتی مدیا و دوربین دنده عقب و یک سری امکاناتی مانند آینه تاشو برقی و همچنین تغییر در تریم داخلی در این خودرو اضافه شود و بدر نهایت باید منتظر ماند چه برنامه ای شرکت برایش دارد .

پژو 301 ایرانی :

خودرویی که بعد از تحریم ها و خروج رسمی پژو از ایران حاشیه های زیادی در رسانه ها پیدا کرد ، پژو 301 است ، حضور پژو 301 ایرانی از محتمل ترین گزینه های روی میز ایران خودرو برای نمایش قابلیت ها و توان تولید داخل باشد و همچنین با حضور 301 می تواند با انجام نظرسنجی از بازدید کننده ها و رسانه ها آینده درخشانی برای 301 رقم بزند . به طور کلی با برخوردی با این خودرو داشتیم 301 را می توان یکی بهترین گزینه برای خانواده های 3 الی 4 نفره ایرانی علاقه مند به مسافرت را داراست و می تواند جایگزین بسیار قابلی برای خودروهای از رده خارجی مانند 405 و پارس باشد و با توجه به تمامی این عوامل 301 محصول مهمی برای ایران خودرو است . با توجه به اطلاعات رسیده توسط منابع غیر رسمی مشکلات زیادی در سر راه تولید این خودرو وجود دارد و شاید 301 در این نمایشگاه حضور نیابد و یا با جنبه ی نمایشی در غرفه ایران خودرو حاضر شود .

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن