تبدیل دنا‌پلاس اتوماتیک به دنا‌پلاس توربو اتوماتیک انجام شد

دناپلاس توربو اتوماتیک

ایران‌خودرو پیش‌تر صحبت از دو خودرو در نسخه اتوماتیک دنا‌پلاس می‌کرد اما چندی پیش اعلام شد که به افرادی که دنا‌پلاس اتوماتیک ثبت‌نام کرده‌اند، دنا‌پلاس توربو اتوماتیک تحویل خواهدشد‌. امروز در بخش حواله‌های مشتریان این‌ کارانجام شد و نام دنا‌پلاس توربو اتوماتیک به جای دنا‌پلاس اتوماتیک نشسته‌است.

اما نکته جالب در این‌جا عدم درج کد کلاس برای این خودرو می‌باشد که این کار نشان می‌دهد شاید مدیران ایران‌خودرو تجهیزات این خودرو را تغییر دهند. در سایت این شرکت کد کلاس برای دنا‌پلاس توربو اتوماتیک نعریف شده و تجهیزات آن به طور کامل بیان شده اما در این حواله اشاره‌ای به کد کلاس نشده‌است.

برای اطلاع از امکانات و تجهیزات دقیق دنا پلاس توربو اتوماتیک اینجا کلیک کنید

تجهیزات دنا‎‌‌پلاس توربو اتوماتیک چیست؟

در حال حاضر دنا‌پلاس توربو اتوماتیک در یک مدل معرفی شده‌است. این خودرو امکاناتی نظیر: سان روف ، ستون فرمان تلسكوپي(جمع شونده)، سيستم روشنايي موقت در محيط هاي تاريك، نمايشگر دماي محيط، بازكن قفل در صندوق عقب از داخل، سيستم قطع سوخت خودكار، سيستم كنترل بخار بنزين، چراغ‌ روز (Day Light)، دو عدد ایربگ،آينه هاي جانبي برقي، راهنمادار و تاشونده، دوربين ديد عقب ، امكان نصب صندلي كودك در صندلي عقب (Isofix)و … را داراست. تریم داخلی خودرو همانند مدل دستی تک رنگ و مخملی همراه با كف پوش موكتی با نوار قرمز رنگ خواهد بود. در بخش سیستم فرمان نیز در مدل اتوماتیک سیستم فرمان کمکی برقی که مجهز به كليدهای كنترلی سيستم صوتی و بلوتوث موبايل و كروز كنترل اضافه شده‌است.

قیمت و زمان عرضه دنا‌پلاس توربو اتوماتیک :

همانطور که پیش‌تر اعلام کردیم حدود قیمت این خودرو عددی نزدیک به 250 میلیون تومان خواهد‎‌بود. در حال حاضر برای این خودرو مجوز شماره‌گذاری صادر شده‌است و تعدادی از این خودرو توسط مدیران ارشد ایران‌خودرو رانده می‌شود. جلسات برای تعیین قیمت هنوز نتیجه قطعی نداده‌است، اما به زودی قیمت به صورت دقیق و رسمی تعیین خواهد‌شد و دعوتنامه‌ها صادر خواهد‌شد.

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن