خودروهای فاقد معاینه فنی تا ۱۵ اردیبهشت جریمه نمی‌شوند

معاینه فنی

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرد که در راستای کاهش مراجعات به مراکز معاینه فنی، خودروهای فاقد معاینه فنی تا ۱۵ اردیبهشت ماه جریمه نخواهند شد و از روز ۱۵ اردیبهشت اعمال مقررات می‌شود.

به گزارش اتاق خبر دنده معکوس به نقل از ایسنا، سرهنگ عین الله جهانی  در این باره گفت: با تدابیر ریاست پلیس راهور ناجا و در راستای کاهش مراجعات به مراکز معاینه فنی و جلوگیری از ازدحام جمعیت از اواخر سال گذشته تصمیم برآن شد که خودروهای فاقد معاینه فنی تا 15 اردیبهشت ماه جریمه نشوند.

وی با بیان اینکه این تصمیم تا 15 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: سال‌های قبل در ماه های پایانی سال شاهد افزایش جمعیت در مراکز معاینه فنی بودیم و این تصمیم با هدف توزیع جمعیت و موکول کردن دریافت معاینه فنی به زمانی دیگر اتخاذ شد.

جهانی عدم جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی را تصمیمی کشوری اعلام کرد و گفت: البته با توجه به اینکه در حال حاضر مراکز معاینه فنی فعال است، لازم است رانندگانی که خودرویشان فاقد معاینه فنی است در زمان خلوتی و فرصت باقی مانده تا 15 اردیبهشت ماه برای دریافت معاینه فنی خود اقدام کنند.

معاون پلیس راهور ناجا، همچنین تاکید کرد که پلیس بر اساس نظر ستادملی مقابله با کرونا اقدامات و برنامه های خود را پیش خواهد برد و هر تصمیمی را که از سوی این ستاد اتخاذ شود؛ اعمال خواهد کرد.

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن