دنا پلاس توربو اتوماتیک

طرح فروش محصولات ایران خودرو دهه فجر

محصول جدید ایران خودرو که قراراست به فاز چهارم دنا بعد از دنا ، دنا پلاس ، دنا پلاس توربو وارد بازار شود و خلا خودروهای اتوماتیک را پر کند . مهمترین تفاوت های دنا پلاس و دنا پلاس توربو به شرح زیر است :

مهمترين تغييرات خودرو دنا پلاس توربوشارژ نسبت به دنا پلاس شامل :

  • استفاده از رينگ و تاير بزرگ‏تر (16 R 50 / 205) و پنچ پيچ
  • طرح رينگ آلومينيومي جديد
  • فرمان چرمي با دوخت قرمز
  • زير پايي موكتي با آرم توربو و نوار قرمز رنگ
  • تغيير طرح سر دسته دنده
  • نصب موتور توربوشارژ

تفاوت دنا پلاس توربو و دنا پلاس توربو اتوماتیک :

موتور دنا پلاس توربو اتوماتیک :

در بخش ظاهری تفاوتی با مدل دستی مشاهده نمی شود ، همان تغيير استايل جانبي خودرو(درب‌ها به همراه شيشه لچكي عقب، دستگيره‌ها، گلگيرها و آينه‏هاي جانبي) و شمایل رینگ ها نیز همانند مدل توربو دستی است را شاهد هستیم . احتمالا روی گلگیرجلو لفظ ALX اتوماتیک و روی صندوق عقب توربو نصب شود .

گیربطبق اطلاعات اولیه در مدل اتومالتیک نسبت به مدل دنده ای مدت زمان شتاب صفرتا صد بیشتر شده بود و همچنین حداکثر سرعت آن نیز کاهش پیدا کرده بود که با توجه اضافه وزن حدود 60 کیلویی در مدل اتوماتیک قابل پیش بینی است . ولی در حال حاضر طبق جدیدترین اطلاعات مدل اتوماتیک کاملا مشابه مدل دستی از لحاظ فنی معرفی شده است .

امکانات دنا پلاس توربو اتوماتیک :

در بخش داخلی ، تریم داخلی مشکی همراه با دوخت قرمز طراحی شده و سر دنده خودرو نیز مشابه بقیه ادوات داخلی دوخت قرمز را در خود جای داده است ولی همچنان جنس و رنگ پنل های طرح چوب عوض نشده و حالت قبلی خودرو را حفظ کرده است .

امکانات خودرو شامل : چراغ جلو و عقب داراي لامپ LED و طرح نئون و چراغ‌ روز (Day Light) ، چراغ مه شكن جلو و عقب ، دو کیسه هوا ، آينه هاي جانبي برقي، راهنمادار و تاشونده اتوماتيك ، جابجايي‏هاي صندلي‏ راننده و سرنشين جلو برقي ، امكان نصب صندلي كودك در صندلي عقب (Isofix) ، پشت سري صندلي‌هاي جلو با تنظيم ارتفاع و زاويه ، سان روف (آپشن)، كروز كنترل و … ذکر شده است . ولی به این نکته توجه کنیم که کد خودرو اعلام شده وخبری از کد کلاس نیست که بتوان در مورد امکاناتش با جزئیات نظر داد . صفحه TFT پشت آمپر تغییر کرده و اطلاعات کامل تری دراختیار راننده می گذارد اعم از : حالت گیربکس ، وضعیت شماره دنده ( در حالت تیپ ترونیک ) به آن اضافه شده است .

گیربکس دنا پلاس توربو اتوماتیک :

طبق اطلاعات منتشر شده در مدل اتوماتیک از یک گیربکس 6 سرعته استفاده شده که بسیار مشابه نمونه 4 سرعته آیسین استفاده شده در H30 کراس است . گیربکس دارای دو حالت اسپرت و برفی است و همچنین قابلیت تیپ ترونیک نیز دارد .

سخن آخر در مورد دنا پلاس توربو اتوماتیک :

با توجه به ظاهر به روز دنا پلاس قطعا اضافه شدن مدل اتوماتیک مشتریان بیشتری را به سمت خود می کشاند در پایان باید منتظر ماند و دید چه قیمتی برای این مدل در نظر گرفته می شود و به طور دقیق چه امکاناتی روی آن نصب خواهد شد .

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن