زمان خرید خودرو فرا رسیده‌است؟

مالیات خودرو

نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت:اکنون بهترین زمان برای خرید خودرو است و مصرف کنندگان واقعی می‌توانند اقدام به خرید کنند.

به گزارش اتاق خبر دنده معکوس ه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نعمت الله کاشانی نسب نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو باشاره به آخرین وضعیت بازار خودرو، گفت: بازار خودرو چند روز است روند نزولی به خود گرفته و اکنون می توان گفت به قیمتی ثابت در بازار رسیده ایم  و خریداران واقعی به این بازار برگشته اند.

او گفت: اکنون بهترین زمان برای خرید خودرو است و مصرف کنندگان واقعی می توانند اقدام به خرید کنند. اگر قیمت دلار روند ثابتی داشته باشد، خودرو تا شب عید گران نمی‌شود، چرا که بازار خودرو کشش افزایش قیمت را ندارد و این روند با افزایش عرضه بیشتر هم می شود.

نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با بیان اینکه تقاضا برای خرید خودرو وجود ندارد و معامله‌ای انجام نمی‌شود، گفت: این در حالی است که فروشنده در بازار زیاد است. پراید و پژو 206 با دو میلیون تومان افزایش به قیمت 102 و 181 میلیون تومان رسید.کوییک در گذشته با قیمت 140 تا 150 میلیون تومان خرید و فروش می‌شد، اکنون به حدود 130 میلیون تومان رسیده است.

کاشانی نسب با تاکید بر اینکه اگر قیمت خودرو همین روال کاهشی را داشته باشد، به قیمت کارخانه خواهد رسید و آن زمان دیگر قرعه کشی بی معنا خواهد بود، گفت: اختلاف قیمت خودرو بین کارخانه و حاشیه بازار بسیار کم شده و کاهش قیمت‌ها در بازار  ادامه دار خواهد بود.

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن