ساینا صفر یا 206 کارکرده ؟

در این مطلب مقایسه ای بین 206 تیپ 2 با ساینا صورت گرفته است که آیا با حدود پنجاه و چهار میلیون تومان کدام ارزش خرید دارد ؟

ساینا صفر :

ساینا در واقع نسل جدید تیبا صندوقدار است که تغییرات زیادی در نمای ظاهری و داخلی به خود دیده است . این خودرو در دو مدل اتومات و دستی در بازار موجود است ولی به دلیل تحریم ها مدل اتوماتیک تولیدش متوقف شده و مدل با گیربکس تولیدش ادامه دارد . ساینا صفر در بازار در زمان نگارش این مطلب چیزی حدود پنجاه و چهار میلیون تا پنجاه و پنج میلیون تومان می توان خرید . این خودرو در بازار بیشتر در رنگ سفید موجود است و رنگ های دیگر به تعداد کمی در بازار موجود است و قیمت بالاتری نیز دارند .

امکانات حذف شده از ساینا های جدید :

در مدل های جدید ساینا بدلیل تحریم ها رینگ های آلومینیومی جای خود را به رینگ های فولادی مزین به قالپاق داده است . بالای قاب پلاک در مدل های جدید به رنگ مشکی خام درآمده و دیگر همرنگ بدنه نیست و مورد آخر در بخش ظاهری حذف فلاپ های بغل است .

.در نمای داخلی مدل سیستم پخش و نمایشگر بالای داشبرد تغییر کرده و دیگر مانند پژو 206 اطلاعات سیستم پخش در آن صفحه نمایش داده نمی شود و فقط ساعت و تاریخ نمایش داده می شود و به اصطلاح بازاری ساینا مجهز به سیستم پخش تیبایی شده است و مورد آخر غربیلک فرمان ساینا نیز با مدل تیبایی عوض شده است .

206 کارکرده :

با این مقداربودجه پزو 206 تیپ 2 بین سال های 88 تا حدود 91 می توان خرید که با توجه به تمیزی و کارکرد خودرو متغیر است . نکته مثبت این 206 ها این است که چون مدل های قبل از ایرانی شدن 206 است استفاده گسترده از قطعات اصلی و فرانسوی در آنهاست .

نتیجه گیری :

پژو 206 به مراتب در سطح بالاتری از ایمنی ، کیفیت و طول عمر از ساینا قرار می گیرد اما در خرید 206 در این رنج قیمتی حتما از کارشناس معتبر و قابل اعتماد در زمان خرید استفاده کنید بدلیل کارکرد بالای آن ها از لحاظ فنی حتما کنترل های لازم را انجام داده تا در آینده مشکلی پیش نیاید . اگر پژو مورد علاقه ومورد اطمینان پیدا نکردید بدون دردسر و دغدغه خودروهای دست دوم ساینا صفر با دو سال گارانتی سایپا گزینه خوبی می تواند باشد .

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن