سایپا اطلس، دومین کراس‌اوور آماده رونمایی شد:

اطلس خودرو ملی جدید سایپا که بزودی به همراه تعدادی از محصولات جدید سایپا رونمایی خواهد‌شد.
این خودرو دومین کراس‌اوور سایپا بعد از آریا خواهد‌بود. در واقع اطلس دومین کراس‌اوور با برند ملیست که بزودی معرفی خواهد‌شد.
اطلس در کلاس ابعادی B قرار می‌گیرد که یک کوچکتر از آریا محسوب می‌شود. این خودرو بر روی پلت‌فرم X200 توسعه یافته‌است. با توجه به شما‌ی طراحی جلو خودرو به نظر می‌رسد با دیگر محصولات سایپا که بر روی همین پلت‌فرم سوار شده‌اند کاملا متفاوت باشد.

طراحی اطلس‌ کراس اوور سایپا چگونه‌است؟


در عکسی که منتشر‌شده فعلا نما‌ی جلو این خودرو نمایان‌شده که در این بخش با طراحی کاملا جدید و متفاوت با دیگر خودرو‌های داخلیست. این خودرو مجهز به جلو‌پنجره شش ضلعی با نوار‌های کرومی عمودیست که به جلو‌پنجره آبشاری معروف است، می‌‌باشد. دو زهوار قرمز رنگ دو طرف سپر جلو این خودرو نصب‌شده که نمای جلو خودرو را تهاجمی کرده‌است. چراغ‌های جلو با پس زمینه تیره و گرافیک کاملا جدید طراحی شده‌است. بعد از شاهین و آریا انتظار می‌رفت در بخش طراحی سایپا به سمت یک سبک و یک سنت طراحی برود اما آنچه که در اطلس مشهود است به نظر می‌رسد هنوز سایپا به زبان طراحی نرسیده و همچنان سردرگم است. با توجه به تغییرات گسترده در نما‌ی جلو درپوش موتور کاملا جدید نصب شده، دو تو‌رفتگی در دو طرف آن طراحی شده‌است.

چه پیشرانه‌ای روی اطلس نصب خواهد‌شد؟


در بخش فنی با توجه به طراحی تهاجمی و استفاده از المان‌های قرمز رنگ احتمالا از موتور توربو M15 استفاده شود که با توجه وزن خودرو، اطلس تند و تیز خواهد‌بود. در آینده ممکن است پیشرانه‌های دیگری نیز روی این خودرو نصب شود.

امکانات داخلی اطلس چه خواهد‌بود؟


در بخش امکانات داخلی پیش‌بینی می‌شود که اطلس مجهز به سیستم مولتی‌مدیا لمسی، سنسور و دوربین عقب، نویگیشن، قابلیت اتصال تلفن همراه از طریق بلوتوث، چراغ روشنایی در روز، کروز‌کنترل و .. باشد. در بخش داخلی احتمالا با طراحی جدید روبرو هستیم، در حال حاضر در مورد بخش اطلاعاتی منتشر نشده‌است.

قیمت اطلس در چه بازه‌ای خواهد‌بود؟


در بحث قیمت‌گذاری هنوز نمی‌توان نظر قطعی داد زیرا هنوز در بخش فنی و امکانات داخلی اطلاعات رسمی منتشر‌نشده اما می توان پیش‌بینی کرد که از کوییک‌اس گران‌تر باشد و در بازه‌ی قیمتی پایین‌تر از آریا قرار گیرد.‌ در حال حاضر باید منتظر ماند و دید که این خودرو در نهایت با چه قیمت، سطح تجیزات و قابلیت‌های فنی عرضه خواهد‌شد. 

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن