سرنوشت چهارمین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران چه خواهد شد ؟

نمایشگاه خودرو تهران سرنوشتش چه خواهد شد

نمایشگاه بین المللی خودرو تهران 98 :

چهارمین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران 98 که بزرگترین گردهمایی خودرویی کشور می باشد ، قرار بود از 24 بهمن تا 27 بهمن در شهر آفتاب برگزار شود  به دلیل امتناع یکی از شرکت کنندگان بعد چند روز جلسات مختلف بالاخره تصمیم به لغو آن گرفته شد و اعلام شد که این برگزاری این نمایشگاه به زمان دیگری موکول شده است . در ادمه اعلام شد که نمایشگاه خودرو خودرو تهران در خرداد ماه 99 برگزار شود .

محصول جدید گروه خودروسازی فردا ، فردا SX5

لغو تمامی نمایشگاه ها تا پایان ماه مبارک رمضان و دهه دوم خرداد ماه :

به گزارش اتاق خبر دنده معکوس ، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گفت : با توجه به شیوع ویروس کرونا تا نیمه دوم خرداد ماه تمامی عناوین مختلف نمایشگاه برگزار نخواهد شد . ایشان تصریح کرد شرکت نمایشگاه های بین المللی همسو با مسئولیت اجتماعی خود ، در ایجاد نقاهتگاهی برای افراد بهبود یافته از کرونا ، مشارکت داشته است تا به امروز مورد استفاده قرار نگرفته است .

بهمن حسین زاده اضافه کرد : از زمان ورود کرونا به کشور تا به امروز چندین نمایشگاه به تعویق افتاد ولی تقویم نمایشگاهی طوری برنامه ریزی شده که نمایشگاهی لغو و کنسل نشود ، با این تمام این تفاسیر حداقل تا پایان ماه مبارک رمضان و دهه دوم خرداد نمایشگاهی برگزار نخواهد شد .

نمایشگاه خودرو بین المللی تهران کی برگزار خواهد شد ؟

با توجه این که پیش تر اعلام شده بود که احتمالا نمایشگاه خودرو تهران خرداد برگزار خواهد شد و با استناد به صحبت های بهمن حسین زاده چهارمین نمایشگاه خودرو تهران اگر شرایط برگزاری مهیا شود و شرکت کنندگان مانند پارسال پشیمان نشوند در اواخر خرداد شاید برپا شود ولی در حال حاضر با توجه به وضعیت کشور و دنیا ، شیوع ویروس کرونا و تعطیلی خودروسازان تا حوالی اردیبهشت ، بعید است این نمایشگاه به خرداد برسد و احتمالا به تعویق بیفتد . در نهایت باید منتظر ماند دید که وضعیت کشور در مقابله با این ویروس درهفته های آتی به کجا خواهد رسید . ما امیدواریم هرچه سریعتر این ویروس بار خود را بسته و از کشور عزیزمان خارج شود تا وضعیت کشور به حالت عادی برگردد .

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن