سورن پلاس به مشتریان تحویل داده شد

گروه صنعتی ایران‌خودرو که چند روز قبل فروش فوق‌العاده برخی محصولاتش را برگزار کرد، حال تحویل نسخه جدید سورن را برای برندگان قرعه‌کشی اخیر آغاز کرده است.

به گزارش اتاق خبر دنده معکوس، گروه صنعتی ایران‌خودرو که چند روز قبل فروش فوق‌العاده برخی محصولاتش را برگزار کرد، حال تحویل نسخه جدید سورن را برای برندگان قرعه‌کشی اخیر آغاز کرده است. «سورن‌پلاس» که نمونه فیس‌لیفت این سدان خانوادگی به‌شمار می‌رود، از ابتدای هفته جاری به دست خریداران رسیده است.

باتوجه به قوانین مربوط به فروش فوق‌العاده خودروها، مالکان امکان فروش سورن‌پلاس تا یک سال را در بازار آزاد ندارند و درصورت واگذاری خودرو، خلاف قوانین رفتار کرده‌اند. به عبارت ساده‌تر سند این خودروها در رهن ایران‌خودرو است و هرگونه خریدوفروش آنها به صورت قولنامه‌ای قابل‌انجام است.

سورن‌پلاس با امکاناتی مانند چراغ روشنایی روز، رینگ‌های آلومینیومی، دو کیسه هوا، تزیینات مشکی پیانویی کابین، دستگیره‌های درِ جدید (مشابه دنا) و… مجهز است. درحال‌حاضر سورن‌پلاس با پیشرانهEF7 یورو۵ به بازار آمده و ۱۱۵ اسب‌بخار قدرت را با گشتاور ۱۵۹‌نیوتون‌متری را در اختیار راننده می‌گذارد. جعبه‌دنده ۵‌سرعته دستی هم توان این پیشرانه را به چرخ‌های جلو می‌رساند.

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن