سومین ورژن از ام وی ام 315 به بازار می آید

mvm 315

ام وی ام 315 به عنوان یک هاچ بک موفق و شناخته شده در بازار ایران شناخته می شود و تا کنون تصویر مناسبی را از خود ارائه داده است.

به گزارش اتاق خبر دنده معکوس، اخیراً شرکت مدیران خودرو اعلام نموده است که سومین فیس لیفت این خودرو به زودی وارد بازار خواهد شد. طراحی خودروی 315 همواره جذاب و زیبا بوده است. شرکت مدیران خودرو مدل به روز شده این خودرو را متناسب با نیاز روز بازار عرضه خواهد نمود.

در مدل جدید قسمت جلو و طراحی بیرونی خودرو تغییراتی داشته که با حفظ عناصر و المانهای عناصر فعلی بر طبق استانداردهای روز بوده و مشابه نمونه های روز اروپایی است. بخش داخلی خودرو به طور کلی تغییر کرده و داشبورد کاملاً مشابه مدل جذاب ایکس 22 است.

همچنین خودرو به لحاظ ایمنی ارتقاء یافته و مجهز به سیستم ایی اس پی (کنترل پایداری الکترونیکی) است و در مقایسه با رقبای هم سطح کاملاً خاص و به خودروهای مشابه وارداتی نزدیک است. مدل جدید 315 با گیربکس اتومات عرضه می شود. با این حساب این خودرو موفقیت مدلهای قبلی 315 را تکرار خواهد نمود و به زودی شرکت مدیران خودرو اطلاعات جامع و کاملتری را راجع به این خودرو منتشر خواهد نمود.

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن