فروش فوق العاده | اخبار ضد و نقیض از فروش خودروسازان، فروش فوق‌العاده در دو هفته آینده!

شرط جدید پیش فروش خودرو این بار برای خودروسازان

در حالی که صبح امروز، خبری مبنی بر توقف فروش فوق‌العاده خودرو منتشر شده بود، حال دبیر انجمن خودروسازان گفته که خللی در برنامه فروش فوق‌العاده آنها به وجود نیامده است و در جلسه فردای کمیته خودرو، تصمیمات لازم برای فروش فوری محصولات ایران خودرو و سایپا اتخاذ می‌شود.

به گزارش اتاق خبر دنده معکوس، احمد نعمت بخش، با اشاره به اینکه در برخی از موارد مشکلات تولید و قیمت‌گذاری‌های دستوری عاملی می‌شود تا خودروساز نتواند در زمان مقرر به تعهدات خود عمل کند، گفت: در این شرایط نخست خودروساز باید تعهدات معوق خود را انجام و سپس طرح‌های جدید فروش فوق‌العاده خود را انجام دهد.

خللی در فروش فوق‌العاده به وجود نیامده است!

وی با بیان اینکه در حال حاضر خللی در برنامه فروش فوق‌العاده خودروسازان به وجود نیامده است، افزود: هم اکنون خودروسازان در حال تحویل خودروهایی هستند که در گذشته پیش‌فروش کرده بودند و طبق مصوبه تا زمانی که معوقاتشان را به صفر نرسانند اجازه ندارند طرح‌های فروش فوق‌العاده اجرا کنند.

نعمت‌بخش اضافه کرد: هنوز دو هفته از پیش فروش فوق‌العاده خودروسازان نگذشته و مشتریان باید در یک فاصله زمانی نسبت به تکمیل وجه خودروی ثبت‌نامی خود اقدام کنند. با اتمام این فرصت میزان تعهدات جدید خودروسازان مشخص و آنها براساس آن فروش‌های فوق‌العاده جدید محصولات خود را انجام می‌دهند.

به گفته دبیر انجمن خودروسازان، فروش فوق‌العاده خودروسازان برای کنترل بازار است و به نظر می‌رسد در جلسه فردای کمیته خودرو تصمیمات لازم برای فروش فوری محصولات ایران خودرو و سایپا اتخاذ شود.

خودروسازان اجازه فروش فوق‌العاده ندارند!

این در حالی که صبح امروز باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نعمت‌بخش از توقف فروش فوق‌العاده خبر داده و نوشته بود که آنها تنها اجازه دارند طرح‌های پیش‌فروش را اجرا کنند.

او گفته بود: اکنون تنها اجازه دارند طرح‌های پیش فروش را اجرا کنند و اجازه اجرایی شدن طرح‌های فروش‌فوق العاده را ندارند. از طرفی برخی مشکلات وجود دارد که خودروسازان نمی‌توانند خودروهای خود را تجاری کنند و مشکلات کمبود تراشه بر آن نیز تاثیرات منفی گذاشته است.

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن