فورد موستانگ هم کراس اور شد

موستانگ

تیزری از کراس اوور برقی مبتنی بر فورد موستانگ منتشر شده که نشان دهنده تولید این کراس اوور در سال 2020 دارد.

حدود یک سال پس از آن که فورد از تمایل خود به احیای نام Mach 1 خبر داد، بحث های مختلف و چندین پیش بینی در مورد این مدل ایجاد شد اما اکنون مشخص شده که کراس اوور برقی مبتنی بر موستانگ رسما در راه است.

به گزارش اتاق خبر دنده معکوس، این کراس اوور برقی جدید که تیزر آن توسط فورد پرفورمانس منتشر شده سرانجام در 17 نوامبر رونمایی خواهد شد.

اگرچه این تیزر تنها یک طراحی ابتدایی سایه دار است که چیزی جز نیم رخ خودرو را نشان نمی دهد، الهام گیری از موستانگ در آن با دماغه کشیده، چراغ های جلوی سه بخشی و خط سقف فستبک مشخص است. مدل گلی که در این تیزر دیده می شود هم چنین خطوط تیز روی بدنه و چراغ های جلویی بسیار جذاب را نشان می دهد.

فورد در مورد جزئیات فنی این خودرو اطلاعاتی ارائه نکرده است. هیچ صحبتی در مورد نیرومحرکه یا پلتفرم این خودروی برقی نشده است. برخی گزارشات حاکی از آن است که نام Mach E می تواند برای اولین کراس اوور برقی این برند مناسب باشد که البته هنوز تایید نشده است.

اطلاعات بیش تر از این خودرو در آینده نزدیک منتشر خواهد شد. ممکن است فورد این خودروی برقی مبتنی بر موستانگ را در نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2019 رونمایی و سال آینده به فروش برساند.

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن