فونیکس رونمایی شد + مصاحبه اختصاصی دنده معکوس با مدیرعامل مدیران خودرو+ کلیپ

دوشنبه شب طی مراسمی در هتل اسپیناس پالاس با حضور نمایندگان، اصحاب رسانه و مهمانان دیگر فونیکس رونمایی شد.
این مراسم در بخش اول به معرفی برند، اهداف آن، مخاطبان هدف پرداخته شد. مدیرعامل مدیران خودرو در این بخش از مراسم به معرفی برند فونیکس پرداخت ایشان گوشزد کردند که این برند مخصوص محصولات رده بالا و لوکس مدیران خودرو خواهد‌بود. این برند با خدمات خاص و کلوپ‌های دارندگان عرضه خواهد شد.
در واقع در مدیران خودرو دیگر خبری از برند چری نیست و بخشی از محصولات با برند ام‌وی‌ام و بخش دیگر با برند فونیکس عرضه می‌شوند.
مدیرعامل مدیران‌ خودرو تاکید کردند که فونکیس برند جدید و متفاوتی است که فقط مخصوص خودروهای لوکس و به‌روز این شرکت خواهد بود و سبک جدیدی از خودروها را نمایان خواهد کرد.
برند فونیکس که در زبان پارسی به معنی ققنوس است و در فرهنگ کهن پارسی نام پرنده‌ای نادر و تنهاست که جفتی ندارد و هر هزار سال یک بار بر توده‌ای از هیزم بال می‌گشاید و آواز می‌خواند و از آواز خویش به وجد می‌آید و به سبب آن آتشی از منقار خویش می‌افروزد و با سوختن در آن آتش تخمی از آن پدید می‌آید و ققنوس دیگری متولد می‌شود به نظر می‌رسد همین منحصر بودن ققنوس منبع الهام نام‌گذاری برند فونیکس بوده است.

برنامه تولید برند فونیکس ابتدا با تیگو 8 آغاز خواهدشد. آین خودرو یک کراس‌اوور متوسط هفت نفره است که تا به زوید به صورت رسمی با برند فونیکس رونمایی خواهد شد. برنامه فروش و عرضه این خودرو در سال 1400 اجرا خواهد شد. در ادامه برای پایان سال تیگو 7 پرو خودرو بعدی برند فونیکس خواهد بود. در سال آینده خودرو آریزو 6 فیس‌لیفت در کنار تیگو 8 و تیگو پرو، سومین محصول برند فونیکس خواهد بود. در ادامه راه یک کراس اوور کوپه جدید با نام اومودا 5 در سال آینده معرفی خواهد شد.

در کنفرانس خبری حاشیه مراسم رونمایی برند فونیکس چه گذشت؟


بعد از مراسم رونمایی مدیران ارشد مدیران خودرو به همراه اصحاب رسانه آماده کنفرانس خبری شدند. در این کنفرانس سوالات خوبی از مدیران ارشد این شرکت شد و اما با توجه به تاخیر یک ساعتی در شروع برنامه تعدادی از سوالات خبرنگاران بی پاسخ ماند.

آیا مدیران خودرو در ادامه حضور 20 ساله‌اش همچنان می‌خواهد فقط به مونتاژ خودرو بپردازد و تمایلی برای انتقال تکنولوژی ندارد؟

مدیرعامل مدیران خودرو در این مورد اذعان داشتند که در برنامه‌های آینده این شرکت این موضوع در نظر گرفته شده است و تاکید کردند که چندی پیش مسابقه طراحی خودرو توسط مدیران خودرو برگزار شد که نشان دهنده عزم این شرکت برای تغییر در چشم‌انداز آینده این شرکت است.

  • چرا قیمت کارخانه‌ای محصولات مدیران خودرو از بازار بالاتر است و آیا این شرکت اقدامی در این زمینه انجام خواهد داد ؟
    پاسخ مدیران خودرو به این‌ انتقاد این بود که این شرکت همواره قصد داشته که خودروهایش مستقیم به دست مصرف‌کننده برسد و از دلال بازی جلوگیری کند.
  • بعد از فاصله کمی از فروش ام‌وی‌ام X22 پرو برای اولین بار، قیمت‌های محصولات این شرکت افزایش یافت آیا ثبت‌نام کنندگان این خودرو باید اضافه بهایی پرداخت کنند؟
  • خیر، کسانی که با شرکت مدیان خودرو قرارداد فروش دارند این افزایش قیمت شامل آنها نخواهد شد. در ضمن بابت افزایش قیمت باید تاکید کنم که در سال 1400 برای اولین بار مدیران خودرو اقدام به افزایش قیمت کرده است علیرغم مشکلات مختلفی که از بابت تامین قطعات منفصله به واسطه تحریم و همچنین افزایش قیمت ارز بوده است و همچنین به این نکته باید توجه داشت در مقاطع حساس تحریم صنعت خودرو همواره مدیران خودرو سعی با تاخیر کمی محصولاتش را به مشتریان تحویل دهد. همچنین در مورد تامین قطعات برند فونیکس باید بگویم تمهیدات لازم اندیشیده شده است و در حال حاضر انبارهای شرکت مملو از قطعات برای ارائه خدمات است
  • آیا تفاوتی در بحث خدمات پس از فروش برای برند فونیکس وجود خواهد داشت؟
  • بله این بخش برای مشتریان این برند کاملا متفاوت خواهد بود و امکانات جدیدی برای مشتریان این برند فراهم خواهد شد. بطور مثال برای این برند سوله‌ی جداگانه‌ و جدید و سالن انتظار متفاوت برای ارائه خدمات در نظر گرفته شده است. همچنین برای مشتریان این برند سرویس ایاب ذهاب نیز در زمان انجام خدمات فراهم خواهد بود. در ادامه تاکید شد سیاست چری در بازار ایران همواره ارائه محصولات به‌روز چری بوده است و یکی از دلایل به تاخیر افتادن ورود تیگو 8 هم همین است و این شرکت منتظر مانده است تا نسخه جدید تیگو 8 معرفی شود و در ادامه فول ترین نسخه این خودرو را وارد بازار کرده است.
  • آیا تفاوتی بین برند چری و فونیکس وجود دارد و آیا با توجه به تحریم‌ها برند چری از مدیران خودرو حذف شده است؟
  • برند فونیکس برند جدید مدیران خواهد بود و مخصوص برندهای لوکس و پریمینیوم خواهد بود.
  • آیا شرکت چری برای بازار دیگر هم از این سبک برند سازی استفاده می‌کند؟
  • در هر بازاری اگر شرایط طوری باشد که احساس شود احتیاج به این سبک برندسازی هست شرکت چری انجام خواهد داد.

مصاحبه اختصاصی خبرنگار دنده معکوس با آقای جک لی مدیرعامل مدیران خودرو :


خبرنگار دنده معکوس نیز در گفتگوی اختصاصی با مدیر عامل مدیران خودرو سوالات زیر را مطرح کردند :
آیا با تولید تیگو ۷ پرو با برند فونیکس تولید تیگو ۷ با برند ام‌وی‌ام ادامه خواهد داشت ؟
بله، باتوجه به استقبال گسترده مشتریان از تیگو ۷، تولید این خودرو نیز ادامه خواهد داشت و تیگو ۷ پرو نیز با برند فونیکس در کنار تیگو ۷ با برند ام‌وی‌ام تولید خواهد شد.
این موضوع هم در مورد آریزو ۶ پرو هم صدق می‌کند؟
آریزو ۶ پرو در سال آینده برنامه تولید و رونمایی‌اش وجود دارد و باید این نکته را بگویم که آریزو ۶‌ پرو با برند فونیکس عرضه خواهد شد و دیگر آریزو ۶ با برند ام‌وی‌ام نخواهیم داشت.
آیا تولید تیگو ۵ متوقف شده است؟
همیشه مدیران خودرو به دنبال این بوده است که جدیدترین محصولات چری را وارد بازار کند و این قائده همچنان پابرجاست و ادامه خواهد یافت اما باید بگویم که تولید تیگو ۵ متوقف نشده است.
در این مورد نیز طی گفتگوی دیگری که با یکی از نمایندگان فروش این شرکت داشتیم اذعان داشتند که تیگو ۵ دیگر تولید نخواهد شد.
برای شرکت چری بازارهای خاورمیانه از جذابیت بیشتری برخوردار است یا بازارهای امریکای جنوبی ؟
هر بازاری باتوجه به شرایط‌اش از جذابیت‌های خاصی برخوردار است و از نظر مدیران ارشد این شرکت تفاوتی بین این بازار دیده نمی‌شود و همیشه توجه بر این بوده که با نگاهی مختص به آن بازار توجه شود و محصولات مورد نیاز مشتریان آن بازار فراهم شود.
برنامه تولید تیگو ۴ یا X55 جدید به چه صورت است و چرا نام این خودرو X44 مانند تیگو ۳ و X33 انتخاب نشده است؟
برنامه تولید X55 فیس‌لیفت با تغییرات فنی و ظاهری در سال آینده می‌باشد و نام X55 نیز علیرغم X33 و تیگو ۳ ، انجام شده است و این کار باتوجه به بازار و شرایط مخاطبان هدف انتخاب شده است.

فیلم کوتاه مراسم رونمایی از برند لوکس مدیران خودرو، فونیکس:

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن