قیمت خودروی بی‌وای‌دی تانگ مشخص شد

طبق اعلام نمایندگی های این خودروسازی، حدود قیمت این خودروها به صورت غیرقطعی مشخص شده و برای بی وای دی تانگ حدود 1 میلیارد و 185 میلیون تومان و برای بی وای دی F3 حدود 488 میلیون و 500 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

به گزارش اتاق خبر دنده معکوس،همانطورکه از قبل اعلام شده بود، حواله داران خودروی بی وای دی S7 می توانند در نمایندگی های مجاز شرکت کارمانیا، حواله های خود را به نسخه های جدید تبدیل کنند. نسخه هایی که در آن از دو خودرو نام برده شده و می توانند خودروی بی وای دی تانگ و یا بی وای دی F3 را انتخاب کنند.

اما نکته جالب اینجاست که طبق اعلام نمایندگی های این خودروسازی، حدود قیمت این خودروها به صورت غیرقطعی مشخص شده و برای بی وای دی تانگ حدود 1 میلیارد و 185 میلیون تومان و برای بی وای دی F3 حدود 488 میلیون و 500 هزار تومان در نظر گرفته شده است. اما با توجه به اینکه قیمت ها غیرقطعی هستند، بی شک احتمال تغییر این قیمت ها در زمان ارسال دعوت نامه است.

اما نکته دیگر که در این قراردادهای جدید ذکر شده، زمان تحویل خودروها است که در حقیقت زمان مشخصی بیان نشده اما طبق اعلام منابع آگاه، احتمالاً از 6 ماه آینده تحویل این خودروها آغاز خواهد شد.

تابحال تنها نمونه هایی از خودروی بی وای دی تانگ توسط کارمانیا به کشور وارد شده و این شرکت در حال انجام مراحل اولیه برای تولید نسخه تانگ در ایران است، اما به نظر می رسد که زمان زیادی برای کسب مجوزهای لازم و همچنین رسیدن قطعات به خط تولید کارمانیا در پیش باشد و شاید بهتر باشد که حواله دارها زمان بیشتری را برای تحویل این خودروها در نظر داشته باشند.

در هر صورت این راه طولانی تولید خودرو در ایران، راهی پر فراز و نشیب است که حتی ممکن است در هر قسمتی این روند متوقف و یا با سرعت بسیار کم پیش رود اما امیدواریم بالاخره این داستان حواله های کارمانیا حل شود و مشتریان به خودروهای خود برسند.

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن