قیمت خودرو در هفته دوم بهمن، خودرو مشتری ندارد!

هر چند گفته شد تقاضا برای خرید خودروهای زیر ۲۰۰ میلیلون تومان زیاد شده، اما نایب رئیس دوم اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو می‌گوید خریدار در بازار نیست و تعداد فروشندگان خودرو از خریداران بیشتر است.

به گزارش اتاق خبر دنده معکوس، هر چند قیمت دلار در روزهای پایان هفته نوسان شدیدی داشت اما به گفته نایب رئیس دوم اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو، بازار خودرو از نوسان قیمت دلار تاثیر نپذیرفته و خودروهای ایرانی دو تا سه میلیون تومان گران شده است.

نعمت الله کاشانی نسب می‌گوید اگر قیمت دلار روند ثابتی داشته باشد، خودرو هفته آینده گران نمی‌شود، چرا که بازار خودرو کشش افزایش قیمت ندارد.

چندی پیش اسد کرمی، نایب رئیس اول اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفته بود: «مطابق با روال هر ساله با نزدیک شدن به بازار شب عید تقاضا در بازار خودرو افزایش می‌یابد.»

ادعایی که کاشانی نسب آن را رد کرد و به تجارت‌نیوز گفت: تقاضا برای خرید خودرو وجود ندارد و معامله‌ای انجام نمی‌شود. این در حالی است که فروشنده در بازار زیاد است.

همچنین به گفته کاشانی‌نسب پراید و پژو ۲۰۶ با دو میلیون تومان افزایش به قیمت ۱۰۲ و ۱۸۱ میلیون تومان رسید.

حال باید منتظر ماند و دید که شب عید امسال بازار خودرو رونق سال‌های پیش را دارد یا خیر؟ آنچه فعالان بازار خودرو می‌گویند تولید خودرو نسبت به سال گذشته بیشتر شده است. به گفته آنها ممکن است بازار خودرو در شب عید رونق چندانی نداشته باشد.

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن