قیمت محصول جدید سیف خودرو SWM G01 F چقدر خواهد بود ؟

SWM G01 F

دو خودرو جدید سیف خودرو از برند SWM ، مدل ساده G01 و مدل اسپرت G01 F که ویژگی های فنی وامکانات داخلی مشابهی دارند و قرار است جایگزین بیسو T5 شود و به ثبت نام کنندگانش تحویل داده شود ، مدل معمولی چند روز پیش قیمت گذاری شد . قیمت اعلامی شرکت سیف خودرو برای مدل G01 ، سیصد و هفتاد و پنج میلیون تومان است که قیمت طبق منابع دنده معکوس کمتر از قیمت تمام شده برای شرکت است .

چقدر SWM G01F از مدل معمولی SWM G01 گران تر خواهد بود ؟

G01 و G01 F از نظر فنی و امکانات رفاهی و ایمنی با هم تفاوتی ندارند و تنها در بحث تریم داخلی و طراحی با هم تمایز دارند. البته که می توان G01 F را با تریم داخلی G01 معمولی سفارش گذاری کرد. مدل G01F در بخش بیرونی از سپر ها و جلوپنجره با حالتی اسپرت تر بهره می برد . هردو از یک موتور توربو 4 سیلندر 1500 سی سی با قدرت 156 اسب بخار بهره می برد که به یک گیربکس شش سرعته به محور جلو منتقل می شود . مدل G01F با توجه به قیمت مدل G01 ، قیمتی بیش از 400 میلیون تومان برایش پیش بینی می شود که این اختلاف قیمت در این دو مدل با توجه به ویژگی های مشترک و تفاوت های اندکشان ، مقدار قابل توجهی است .

آینده ی برند SWM :

بحث تولید خودروهای خارجی که احتیاج به واردات قطعه دارند در مقطع کنونی با توجه به تحریم ها ، هم هزینه های جانبی زیادی را نسبت به قبل تحریم را دارد و هم سختی ها و موانع زیادی که روز به روز باعث تاخیر در انجام فرآیند های عملیاتی تولید می شود ، بسیار دشوار و نیازمند برنامه ریزی های دقیق و متنوع دارد . در این وضعیت نابه سامان تولید و بازار خودرو ، بعد از تولید و تحویل خودروها به مشتریان ، مهمترین دغدغه دارندگان این خودروها بحث خدمات پس از فروش و دسترسی آسان به قطعات خودروست ، این عامل در حال حاضر می تواند برگ برنده خودروسازان باشد و هرروز مشتریان بیشتری را به سمت خود بکشاند .

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن