قیمت واقعی خودرو از سوی سازمان حمایت اعلام شود

پیش فروش ایرانخودرو | اعلام طرح جدید پیش فروش محصولات ایرانخودرو

مدیر کل تعزیرات استان تهران می گوید سازمان حمایت از مصرف کننده باید قیمت واقعی خودرو را اعلام کند تا سازمان تعزیرات حکومتی بتواند قیمت‌هایی بیش از آن را به عنوان گرانفروشی شناسایی کرده و با متخلفان برخورد کند.

به گزارش اتاق خبر دنده معکوس به نقل از خانه ملت ، محمدعلی اسفنانی مدیر کل تعزیرات استان تهران  درباره افزیش قیمت خودرو در روزهای اخیر، گفت: باید ساز و کار و مبنای قانونی مشخصی برای تعیین قیمت خودرو اعلام شود تا براساس آن، به درستی بر بازار نظارت کرده و خرید و فروش خودرو، بیش از قیمت تعیین شده را به عنوان گرانفروشی شناسایی کرد.

وی یکی از دلایل گرانی خودور را روانی دانست و افزود: سازمان حمایت از مصرف کننده باید قیمت واقعی خودرو را اعلام کند تا سازمان تعزیرات حکومتی بتواند قیمت‌هایی بیش از آن را به عنوان گرانفروشی شناسایی کرده و با متخلفان برخورد کند.

مدیر کل تعزیرات استان تهران درباره تامین کالاهای اساسی موردنیاز شب عید، اظهار کرد:در جلسه‌ای با حضور سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت از مصرف کننده این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد طرح ویژه‌ای برای تامین مایحتاج مردم طی ماه‌های پایانی سال و تا پایان تعطیلات اجرایی شود که به موجب آن نظارت ها بر بازار افزایش یابد.

نظارت بر بازار در هفته‌های پیش رو افزایش می‌یابد

وی با بیان اینکه نظارت بر بازار در هفته‌های پیش رو افزایش می یابد، اضافه کرد: براساس گزارش‌های ارائه شده، تمام مایحتاج مورد نیاز مردم اعم از غذایی، پوشاک و… به میزان کافی ذخیره شده است بنابراین نگرانی درباره افزایش قیمت‌ها وجود ندارد.

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن