محصول جدید مدیران خودرو ام وی ام X33 جدید به خط تولید نزدیک تر شد

ام وی ام X33 جدید مدیران خودرو

ام وی ام X33 در ایران :


ام وی ام X33 زمانی وارد بازار ایران شد که کمتر کسی با خودروهای قد بلند اما تک دیفرانسیل آشنا بود . در آن زمان تعریف خودرو قد بلند در واقع خودرویی با شاسی مستقل ، دو دیفرانسیل و با قابلیت آفرود بود اما در حال حاضر خیلی از مردم با واژه کراس اوور ، هدف از تولید این مدل خودرو ها و قابلیت هایشان در سرتاسر دنیا آشنا شده اند . ام وی ام X33 از اولین روز حضورش تا به امروز به دفعات به روز شده است در فاز اول نسل اول تیگو ۳ در ایران تولید شد ، سپس نسل دوم و در نهایت فیس لیفت نسل دوم با نام X33 اسپرت در ایران عرضه شدند . مدل اسپرت در حال حاضر با قیمت عجیب نزدیک به ۳۰۰ میلیون تومان قابل خریداریست .

تولید ام وی ام X33 جدید در ایران در سال 99 :

محصول جدید مدیران خودرو  ام وی ام  X33 جدید  به خط تولید نزدیک تر شد
رینگ نسل جدید چری تیگو 3 یا ام وی ام X33

از پارسال که عکس های فیس لیفت جدید X33 در فضای مجازی پخش شد ، شایعه تولید نسل جدید این خودرو روز به روز رنگ واقعیت گرفت ، این اتفاقات ادامه داشت تا این که دو روز پیش صفحه اینستاگرام ام وی ام فیلم کوتاهی از روند پیشرفت رینگ های X33 پخش کرد ، نکته این فیلم حضور رینگ مدل جدید X33 در صحنه ی آخر فیلم بود . با توجه به اتفاقات اخیر پیش بینی می شود که محصول جدید و پر طرفدار مدیران خودرو یعنی ام وی ام X33 جدید امسال وارد بازار خواهد شد .

ام وی ام X33 جدید یا X33 پلاس چه تغییراتی کرده است ؟

ام وی ام X33 جدید
نمای جلو ام وی ام X33 جدید


ام وی ام X33 جدید تغییرات زیادی را تجربه نکرده ، شاید این خودرو X33 پلاس لقب گیرد ، زیرا با این پسوند کاملا هم خوانی دارد . بیشتر تغییرات از لحاظ ظاهری محدود به نمای جلویی خودروست ، به طوری که سپر و جلو پنجره جلو به روز رسانی شده و مانند دیگر محصولات چری شده است . این تغییر در حالی انجام شده که دیگر نیازی به تعییر چراغ های جلو نباشد . با توجه به عکس های این خودرو در وب سایت های خودرویی در خارج از کشور در نمای داخلی نیز شکل و شمایل غربیلک فرمان تغییر کرده و کیفیت ادوات و قطعات پلاستیکی بهبود پبدا کرده است ولی باید منتظر ماند که آیا این تغییرات در نمای داخلی نیز در نمونه ی تولیدی در ایران اعمال خواهد شد یا خیر .

برای اطلاع از محصول جدید خودروسازی بم و لیفان اینجا را بخوانید

محصول جدید مدیران خودرو ام وی ام X33 جدید از لحاظ فنی چگونه است ؟


نکته مثبت در این بروزرسانی در بخش فنی نمود پیدا کرده است ، موتور و گیربکس قدیمی ۲۰۰۰ سی سی با مصرف بالا و کشش نه چندان قابل توجه جای خود را به موتور ۱۵۰۰ سی سی توربو که روی آریزو ۵ توربو نصب شده ، استفاده شود . این تغییر در موتور اولین مزیتش برای مدیران خودرو است که در بخش تعمیرات و سفارش گذاری قطعات ، کار راحت تر می‌شود و مزیت بعدی برای مشتریان است که از موتوری قدرتمند تر ،کم مصرف‌ تر و به روز تر می توانند استفاده کنند .
این موتور‌ با حجم حدود ۱۵۰۰ سی سی ، حدود ۱۴۷ اسب بخار قدرت دارد و حداکثر گشتاورش به ۲۱۰‌ نیوتن متر می رسد . روی کاغذ این طور برداشت می شود که این موتور باعث چالاکی بیشتر در این خودرو می شود و می تواند سهم بیشتری از بازار کسب کند و طیف بیشتری از مردم را به سمت خود بکشاند .
ام وی ام X33 یا بهتر بگوییم تیگو ۳ جز محبوب ترین محصولات صادراتی شرکت چری است ولی نکته عجیب در این مورد این است که از زمان تولید نسل اول X33 تا به امروز پلت فرمش تغییری نداشته است .
در بحث امکانات داخلی و بروزرسانی ها اطلاعات موثقی وجود ندارد ولی احتمال نصب سیستم کنترل پایداری روی X33 با توجه به نصب این آپشن روی X22 بسیار زیاد است .

برای اطلاع از قیمت روزانه صفر خودروها اینجا کلیک کنید

قیمت ام وی ام X33 جدید چقدر خواهد بود ؟


ام وی ام X33 جدید احتمالا نیمه دوم سال جاری وارد بازار خواهد شد و باتوجه به قیمت ۲۹۴ میلیون تومانی X33 اسپرت این روزها ، این خودرو قطعا بالای ۳۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری خواهد شد . با توجه به شرایط بازار و قیمت های سرسام آور خودروها احتمال تولید همزمان X33 اسپرت و این مدل جدید X33 نیز وجود دارد و درنهایت احتمال می رود این خودرو با لقب پلاس پا به عرصه رقابت با دیگر کراس اوور های هموطنش در بازار ایران بگذارد . با توجه به اقبال عمومی مناسب از X33 از زمان اولین حضورش در ایران پیش بینی می شود این بروزرسانی نیز به موفقیت نسبی اش کمک کند .

2 نظرات

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن