محصول لوکس پرشیاخودرو به دفتر مرکزی این شرکت آمد

مدت‌هاست پرشیاخودرو قصد دارد نشان تجاری هونگچی را به ایران بیاورد و محصولاتش را به‌صورت SKD و مونتاژی عرضه کند. حال به‌گفته منابع خبری سرانجام نمونه اولیه محصولات هونگچی پا به نمایندگی مرکزی پرشیاخودرو واقع در جاده مخصوص گذاشته و قرار است به‌زودی برنامه تولید و عرضه هونگچی H5 آغاز شود.

به گزارش اتاق خبر دنده معکوس، شرکت پرشیاخودرو که به‌عنوان نماینده ب‌ام‌و و مینی در ایران فعالیت می‌کند، کسب‌وکارهای جدیدی را در زمینه عرضه محصولات مولتی‌برند آغاز کرده، بنابراین چند وقتی است برنامه عرضه محصولات یک نشان تجاری جدید را نیز در کشور دنبال می‌کند.

مدت‌هاست پرشیاخودرو قصد دارد نشان تجاری هونگچی را به ایران بیاورد و محصولاتش را به‌صورت SKD  و مونتاژی عرضه کند. حال به‌گفته منابع خبری سرانجام نمونه اولیه محصولات هونگچی پا به نمایندگی مرکزی پرشیاخودرو واقع در جاده مخصوص گذاشته و قرار است به‌زودی برنامه تولید و عرضه هونگچی H5 آغاز شود. البته فعلا سه دستگاه از این سدان لوکس چینی در انبار پرشیاخودرو است و احتمالا به‌زودی با پلاک گذرموقت برای انجام تست‌های فنی و اخذ مجوزهای لازم راهی خیابان‌ها خواهند شد. 


هونگچی H5، سدان لوکس گروه FAW چین است و در اکثر بازارها با پیشرانه 1.8لیتری توربو  با توانایی ۱۷۸اسب‌بخار و ۲۵۰‌نیوتون‌متر معرفی شده، این خودرو به جعبه دنده ۶سرعته اتوماتیک مجهز بوده که توان پیشرانه را به چرخ های جلوی H5 می‌رساند. 
در سال ۲۰۱۸، هونگچی H5 به‌دلیل برخی ویژگی‌ها به‌عنوان یکی از ایمن‌ترین خودروهای بازار چین شناخته شد. حالا باید دید پرشیاخودرو چه سیاستی را برای تولید و عرضه محصولات هونچگی در پیش می‌گیرد و آیا می تواند محصولات این نشان چینی را که اکثرا قیمت‌های بالایی هم دارند، با موفقیت در ایران به فروش برساند یا خیر.

گزارش کامل این خودرو به همراه عکس‌های بیشتر، اینجا کلیلک کنید

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن