همه چیز در مورد محصول جدید سایپا کوییک آر :

خودرو جدید سایپا بعد از تحریم :

بعد از تحریم ها و توقف تولید محصولاتی مثل : انواع برلیانس ، خانواده تندر و ساندرو ، سراتو و همچنین ساینا اتوماتیک و کوییک اتوماتیک ، روز به روز تنوع محصولات این شرکت کم و کمتر می شد . سایپا هر چه سریعتر و بدون فوت وقت باید سبد محصولاتش را متنوع تر می کرد . سایپا فارغ از تحریم ها ، هم از لحاظ زمان و هم از لحاظ هزینه در محدودیت بود و مجبور به بروزرسانی یک از خودروهایش شد . کوییک با توجه به ظار به روزتر و جوان پسندترش نسبت به بقیه محصولات شرکت بهترین گزینه برای انجام تغییرات اندک وبرروز شدن بود .

کوییک آر ، محصول جدید سایپا
نمای عقب کوییک آر

طراحی ظاهری کوییک آر :

کوییک در واقع همان ساینا هاچبک شده است یا به زبان دیگری نسل جدید تیبا 2 محسوب می شود که در کنار پدر و پدربزرگ خود ( سایپا 111 ) روی خط تولید سایپا تولید و عرضه می شود . لقب آر برای اکثر ماشیبن باز ها آشناست و روی خودروهایی از جمله گلف ، سیویک و … دیده اند ، این پسوند در خودرویی مثل گلف به مدلی که حداکثر قدرت و عملکرد را بین دیگر مدل های گلف دارد گفته می شود اما بحث کوییک و کوییک آر کاملا متفاوت است . در بخش طراحی بیرونی اتفاقات بزرگ و خاصی نیفتاده و مدل آر کاملا مشابه مدل معمولیست فقط بعضی از قسمت های خودرو بسته به رنگ خودرو ، به رنگ قرمز ، مشکی و سفید در آمده است . سقف خودرو ، آینه بغل ، زیر سپر جلو و عقب به رنگ مخالف در آمده و مدل آر را با دو رنگ کردن متفاوت با نسخه ی معمولی کرده است . مثلا در دو رنگ اصلی سفید و مشکی ، رنگ سقف ، آینه های کناری ، حاشیه مه شکن های جلو ، زیر سپر جلو و عقب به رنگ قرمز درآمده که کنتراست خوبی ایجاد کرده و کوییک آر را جوان پسند تر کرده است . همچنین به عنوان تغییر ظاهری آخر یک برچسب با نوشته ی کراس و به رنگ مخالف زیر درب های خودرو که بسیار بزرگ است و تمام جفت درب کناری را در برگرفته است نصب شده است . در مدل معمولی و قبلی این برچسب ، کوچکتر و روی گلگیر جلو نصب شده بود .

کوییک آر محصول جدید سایپا
کوییک آر

مشخصات فنی کوییک آر :

کوییک آراز نظر فنی کاملا با تیبا و ساینا شباهت دارد و از همان موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر آشنا سایپا استفاده شده. این موتور توانایی تولید 87 اسب بخار قدرت و 128 نیوتن متر گشتاور را دارد و این قدرت به وسیله جعبه 5 سرعته دستی چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.

امکانات محصول جدید سایپا کوییک آر :

محصول جدید سایپا کوییک آؤ
نمای داخلی کوییک آر

به واسطه تحریم و عدم توانایی سایپا در تامین گیربکس اتوماتیک از شرکت پانچ ، بسیاری از کوییک های اتوماتیک تبدلی به مدل دستی شدند . در مدل دستی جدید امکاناتی مثل رینگ های آلومینیومی و صفحه نمایشگر چند منظوره حذف شده بودند ، اما این دو در مدل آر موجود هستند .

امکانات حذف شده از ساینا را اینجا ببینین

دیگر امکانات این خودرو به صورت کامل در جدول زیر مشاهده کنید :

مجهز به سيستم ترمز ABS+EBD
کيسه هاي هواي جلو (راننده و سرنشين)
دستگيره آسان بازشو
باز كردن قفل درب صندوق عقب با ريموت كنترل
سنسور پارك دنده عقب
هشداردهنده بسته نبودن كمربند ايمني
سيستم ضد سرقت (Immobilizer)
چراغهاي جلو با قابليت تنظيم ارتفاع
چراغ مه شكن جلو + عقب
شيشه بالابرهاي برقي جلو و عقب
مجهز به سيستم تهويه مطبوع نيمه اتوماتيك
آينه هاي جانبي برقي
مجهز به راديو + CD Player + USB
كمربندهاي ايمني جلو با قابليت تنظيم ارتفاع
ريموت كنترل – قفل مركزي
برف پاك كن عقب
گرمكن شيشه عقب
بازشدن اتوماتيك دربها هنگام تصادف
صندلي هاي عقب با قابليت تاشو
صندلي عقب مجهز به نگهدارنده صندلي كودك (Iso-Fix)

قیمت روزانه کوییک آر را اینجا بخوانید

تیزر تبلیغاتی محصول جدید سایپا ، کوییک آر :

این تیزر به تازگی بعد باز شدن صفحه ی مشخصات کوییک آر در سایپا ، در وب سایت این شرکت قرار گرفته است :

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن