پیش فروش ایران خودرو | زمان قرعه کشی هایما S۷ پلاس اعلام شد

قرعه کشی هایما S۷ پلاس که ثبت نام آن از روز پنجشنبه آغاز شده فردا با حضور نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد. قیمت قطعی این خودرو ۶۹۰ میلیون تومان است.

به گزارش اتاق خبر دنده معکوس، قرعه کشی هایما S۷ پلاس که ثبت نام آن از روز پنجشنبه آغاز شده فردا با حضور نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد.

طرح پیش فروش هایما s۷ از پنج‌شنبه ۲۴ تیرماه به مدت سه روز به اجرا گذاشته شد و با پایان یافتن مهلت ثبت نام، قرعه کشی این محصول فردا یکشنبه با حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود.

در حالی که رقم ۶۴۰ میلیون تومان برای ثبت‌نام خودروی هایما S7 پلاس اعلام شده که قیمت صفر این خودرو در بازار امروز ۲۳ تیر حدود ۷۴۰ میلیون تومان اعلام شده است.این خودرو با موعد تحویل حداکثر سه ماه عرضه شده است.

هایما اس‌۷ در آخرین بررسی‌های انجام‌شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، موفق به کسب ۵ ستاره شده است. با توجه به سطح امکانات و کیفیت مناسب هایما اس ۷ توربو، می‌توان گفت که این خودرو به‌عنوان یک کراس اور جمع‌وجور ارزش خرید مناسبی داشته و می‌تواند انتخاب مناسبی برای کسانی باشد که به دنبال یک کراس‌اوور با توانایی‌های فنی مناسب و شتاب خوب هستند و خیلی اهل آفرود رفتن نیستند.

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن