چگونه لاستیک تاریخ انقضا گذشته را تشخیص دهیم؟

قیمت لاستیک ایرانی | لیست قیمت انواع لاستیک ایرانی در بازار ; 1401/01/17

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک می‌گوید: تاریخ انقضا در کنار لاستیک‌ها درج شده است. مدت تاریخ انقضا این لاستیک‌ها حدود پنج سال است.

به گزارش اتاق خبر دنده معکوس، با وجود کمبود کالا در بازار عده‌ای هم هستند که از این شرایط سوءاستفاده می‌کنند و کالاهای تاریخ انقضا گذشته یا دست دوم را به جای نو به مردم می‌فروشند. راه حل تشخیص لاستیک تاریخ انقضا گذشته چیست؟

در همین زمینه رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک در پاسخ به این پرسش که چگونه لاستیک تاریخ انقضا گذشته را تشخیص دهیم؟ گفت: لاستیک‌ها هم تاریخ انقضا دارند. تاریخ انقضا در کنار لاستیک‌ها درج شده است. مدت تاریخ انقضا این لاستیک‌ها حدود پنج سال است. توصیه ما به مردم این است چنانچه لاستیک تاریخ انقضا گذشته خریداری کرده‌اند به اتحادیه مراجعه کنند.

داوود سعادتی‌نژاد با اشاره به وضعیت بازار لاستیک اظهار کرد: در بازار مشکلی جهت فروش و توزیع لاستیک وجود ندارد. لاستیک داخلی و خارجی در بازار به وفور وجود دارد و فعلا با کمبودی مواجه نشدیم.

او تصریح کرد: با فروش لاستیک در سامانه‌ها حواله فروش لاستیک دیر انجام می‌شود؛ چرا که هنوز لاستیک‌ها از گمرک ترخیص نشده است و از این‌رو لاستیک مورد نیاز به دست مردم دیرتر می‌رسد.

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن