خانه اخبار جزئیات افزایش قیمت خودرو‌ها را در آینده اعلام می‌کنم

جزئیات افزایش قیمت خودرو‌ها را در آینده اعلام می‌کنم

رحمانی گفت: امشب در برنامه تلویزیونی علت افزایش قیمت خودرو در هفته‌های گذشته را اعلام می‌کنم.

به گزارش اتاق خبر دنده معکوس به نقل از باشگاه خبرنگاران ،  رضا رحمانی وزیر صمت در امضا تفاهم نامه تولید کک اسفنجی و سوزنی در پالایشگاه‌های بندرعباس و امام خمینی (ره) شازند برگزار شد، گفت: امروز افتخار می کنم که شاهد به ثمر نشستن منویات رهبری در زمینه تحقق شعار سال هستیم که یک جلوه ویژه در رونق تولید است. او ادامه داد: ما امسال در حوزه صعنت بر اساس برنامه‌های اول سال که تدوین شد و به تایید رئیس‌جمهور هم رسیده بر پایه رونق تولید انجام دادیم که بسیار گسترده است، ولی به مناسبت شعار سال 7 محور را اعلام کردیم که یکی از این محور‌ها توسعه ساخت داخل بوده که ما از آن به عنوان نهضت ساخت داخل یاد می‌کنیم.

رحمانی افزود: ما باید رونق تولید را محقق کنیم به طوری که  امسال تولید موجود را حفظ کنیم و اولویت ما است به طوری که امسال خوشبختانه تولید ما در بخش صنایع معدنی افزایش داشته ایم.

رحمانی وزیر صمت در امضا تفاهم نامه تولید کک اسفنجی و سوزنی در پالایشگاه‌های بندرعباس و امام خمینی شازند در جمع خبرنگاران در خصوص افزایش قیمت خودرو بخصوص پراید گفت: امشب در مصاحبه تلویزیونی به افزایش ناگهانی قیمت خودرو پاسخ می دهم.

بدون نظر

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن

خروج از نسخه موبایل