خانه اخبار کراس اوور جدید چینی گروه خودروسازی بم ، لیفان X70 :

کراس اوور جدید چینی گروه خودروسازی بم ، لیفان X70 :

به گزارش اتاق خبر دنده معکوس در وب سایت خودروسازان بم عکس خودرویی را منتشر کرده و اعلام کرده بزودی وارد بازار خواهد شد .
آخرین خودرو تولیدی این شرکت جیلی GC6 بود که به دلایل اعم از قیمت غیر رقابتی و ظاهر بد قواره در بازار ایران موفق نبود و مورد استقبال قرار نگرفت . این بار خودروسازان بم به سراغ کراس اوور رفته تا شاید بتواند سهم بیشتری از بازار را بگیرد . این خودرو در لیفان X70 است که یک کراس اوور سایز نیمه متوسط است . در تبلیغات این شرکت واژه ی Comfort Plus ( راحتی بیشتر ) انتخاب شده است .

محصول جدید گروه خودروسازی بم ، لیفان X70
وب سایت گروه خودروسازی بم


لیفان X70 از لحاظ ابعاد بسیار مشابه ام وی ام X55 می‌باشد . X70 برای اولین بار در اواخر سپتامبر ۲۰۱۷ در شهر لیجیانگ چین معرفی شد و در تابستان سال بعد وارد کشور روسیه شد . امروزه به غیر چین و روسیه در کشور های امریکای جنوبی و بزودی در ایران نیز عرضه خواهد شد .
این کراس اوور دیفرانسیل جلو از یک موتور تنفس طبیعی ۲ لیتری بهره می برد . حداکثر توان این موتور حدود ۱۳۶ اسب بخار است که در ۶۰۰۰ دور در دقیقه قابل دستیابیست . این خودرو از ۴۲۰۰ دور در دقیقه حدود ۱۷۸ نیوتن متر گشتاور را در اختیار راننده قرار می دهد . این مشخصات موتور با توجه به تنفس طبیعی بودنش در برابر رقبا می تواند برگ برنده باشد . یک گیربکس CVT برای انتقال قدرت به چرخ های جلو در نظر گرفته شده که با توجه به وزن ۱۴۶۰‌ کیلوگرمی اش آن چنان شتاب و کشش قابل توحهی را نمی توان انتظار داشت .

نمای عقب x70


لیفان برای مدل X70 سطح امکانات قابل قبولی را انتخاب کرده است از مهمترین تجهیزات این خودرو می‌توان به : ساتروف ، استارت دکمه ای ، کروزکنترل ، آینه های برقی ، سنسور و دوربین دنده عقب ، سیستم کنترل پایداری ، سیستم TPMS و سیستم مولتی مدیا با قابلیت اتصال تلفن همراه اشاره کرد . همچنین این خودرو دارای یک سیستم خستگی در رانندگیست که اگر راننده خودرو را به صورت مداوم ۲ ساعت براند این سیستم اخطار می دهد که راننده برای استراحت و پیشگیری از تصادف توقف نماید .

برای اطلاع از قیمت روزانه صفر خودروها اینجا کلیک کنید

نمای داخلی لیفان x70


لیفان X70 در بازار ایران رقبای سر سختی دارد که مدت مدیدی هم هست که در بازار ایران حضور دارند و طرفداران زیادی را برای خود دست و پا کرده اند . حالا منتظر ماند و دید کی این خودرو از سرزمین چشم بادامی ها با چه قیمتی وارد خواهد شد . بزودی اخبار تکمیلی از این خودرو و سطح امکانات و قیمت این خودرو را اعلام خواهیم کرد ‌.

بدون نظر

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن

خروج از نسخه موبایل