خانه اخبار تیبا ۲ پلاس چه تفاوت هایی با تیبا ۲ معمولی دارد ؟

تیبا ۲ پلاس چه تفاوت هایی با تیبا ۲ معمولی دارد ؟

اوایل آبان ماه پیش فروش محصولات سایپا انجام شد . نکته جالب در آن پیش فروش حضور تیبا ۲ با پسوند پلاس بود تا آن روز خبری از آن منتشر نشده بود . پیش فروش انجام شد و طبق معمول با استقبال شدید مواجه شد و تیبا ۲ پلاس علیرغم این که مردم هیچ اطلاعاتی از آن نداشتند هم به فروش رفت . قرار بود در اواخر آبان ماه رونمایی از محصولاتی مانند تیبا ۲ پلاس و کوییک آر انجام شود که این رونمایی هم در نوع خود جالب بود به طوری شما خودرویی ندیده و نشناخته ثبت نام می کردید و هفته بعدش رونمایی انجام می شد و با خودرو ثبت نامی خود آشنا می شدید . در همه جای دنیا نخست یک خودرو جدید با حضور رسانه ها معرفی می شود و سپس مدتی بعد پیش فروش می شود اما داستان پیش فروش ها و این خودرو ها کاملا متفاوت بود . اینجا پایان داستان نبود و در نهایت به دلایل مختلف رونمایی کنسل شد و عکس هایی از تیبا ۲ پلاس به صورت خودجوش به بیرون درز کرد و تمام رسانه های خودرویی کشور با توجه به عکس ها اختلافات و بروزرسانی های مدل پلاس را حدس زدند .
در اواخر اسفند ماه گذشته دعوتنامه تیبا ۲ پلاس که موعد تحویل اسفند و بهمن ۹۸ بود با قیمت پایه بیش از ۶۵ میلیون تومان صادر شد . این سری دعوتنامه ها ویژه کارمندان دادگستری صادر شده بود . گمانه زنی ها در مورد ویژگی های اضافه ی مدل پلاس ادامه داشت تا اولین تیبا ۲ پلاس ها تحویل مشتریان شد و دیگر همه با این محصول سایپا هم سورپرایز و هم آشنا شدند و تا آن زمان هم سایپا به طور رسمی تغییرات را اعلام نکرده بود و نکته جالب توجه این است که عکس هایی که در آبان ماه از آن منتشر شد خودرو دارای رینگ آلومینیومی بود و اما در زمان تحویل با همان رینگ فولادی و قالپاق تیبا ۲ معمولی تحویل مشتریان شد ‌.

تغییرات تیبا 2 پلاس نسبت به تیبا 2 هاچبک چیست ؟

تیبا 2 پلاس
تیبا 2 پلاس

تیبا ۲ پلاس در مقایسه با تیبا ۲ معمولی ، ۱۵ تغییر را به خود دیده است . در ادامه به این ۱۵ می پردازیم .
۱. شیشه بالابر برقی عقب
۲. رینگ اسپرت ( بنا به سفارش مشتری )
۳. آینه های جانبی برقی
۴. سیستم پخش مولتی مدیا + دوربین عقب
۵. سنسور پارک
۶. صندلی چرم ( مشکی با دوخت قرمز یا مارون )
۷. چلو پنجره آب کروم
۸. شیشه های جانبی عقب و پشت دودی
۹‌. زیرپایی و کف صندوق سه بعدی
۱۰. روف رک
۱۱. دزدگیر
۱۲. اضافه شدن استیکر Tiba 2 Plus
۱۳. سپر جلو و عقب دورنگ
۱۴. تریم داخلی مشکی با مدالیون چرم
۱۵. آینه های جانبی طرح کوییک

البته ناگفته نماند زه بغل نسبت به تیبا هاچبک معمولی حذف شده است .

برای اطلاع از آخرین قیمت خودروها اینجا کلیک کنید

روش مذموم سایپا در پیش فروش و معرفی تیبا 2 پلاس :


در نهایت جای سوال دارد که خودروسازی با این قدمت صرف نظر از تولید این چنین خودرویی ، هیچ اطلاعاتی به خریدارانش در مورد خودرو ثبت نامی نمی دهد و از همه جالب تر عده ای محدود هستند که به این سیستم معترض هستند و خودشان در صف اول خرید این خودرو بودند . امیدواریم دیگر شاهد این مدل معرفی و پیش فروش خودرو نباشیم زیرا این مدل اتفاقات برای برند با قدمتی مانند سایپا بسیار مذموم و ناپسند است .

بدون نظر

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن

خروج از نسخه موبایل