خانه اخبار محصول جدید ایران خودرو سورن سال یا سورن پلاس :

محصول جدید ایران خودرو سورن سال یا سورن پلاس :

سورن پلاس یا سورن سال :

بعد از مدت ها بودن سورن روی خط تولید ایران خودرو ، شرکت به فکر بروزرسانی این محصول نه چندان موفق خود گرفته است . محصول جدید ایران خودرو در کنار دنا پلاس توربو اتوماتیک و رانا پلاس در نمایشگاه خودرو تهران در غرفه ی ایران خودرو حضور خواهند یافت و در سال آینده احتملا به بازار عرضه خواهند شد . در طی این مدت گمانه زنی ها در مورد نام این خودرو ادامه داشت تا حال حاضر گرفتن پسوند سال روی سمند سورن جدید از احتمال بیشتری برخوردار است . این خودرو بزودی در ایران خودرو رونمایی خواهد شد .

زمان رونمایی از رانا سال و دنا پلاس اتوماتیک توربوشارژ و سورن سال اینجا ببینیند

سورن سال چه ویژگی هایی دارد ؟

سورن سال نسبت به مدل سورن معمولی تغییرات زیادی را تجربه نکرده است و یک بروزرسانی ها در بخش بیرونی خودرو و داخلی انجام گرفته است و سعی شده ظاهر خودرو به روز شود تا مشتریان بیشتری را به سمت خود بکشاند .

سورن سال چه تفاوت های ظاهری نسبت به سورن معمولی دارد ؟

 محصول جدید ایران خودرو سورن سال
سورن سال محصول جدید ایران خودرو

در نمای جلویی خودرو گرافیک چراغ های جلو تغییر کرده و پس زمینه ی آن به رنگ مشکی درآمده که با ترکیب جلوپنجره مشکی نمایی اسپرت به ظاهر جلویی خودرو بخشیده است . در چراغ های از نوار LED برای استفاده از چراغ روشنایی در روز نصب شده است . در نمای کناری تغییراتی که اتفاق افتاده شامل : تغییر دستگیره درها ( که به حالت آسان بازشو درآمده) و رینگ های خودرو طرح جدید و به روزی به خود گرفته است .

رینگ های جدید سورن سال

در نمای عقب نیز تغییرات گسترده نیست به طور کلی بروزرسانی ها جوری بوده است که کمترین هزینه را در بر داشته باشد اما باعث بهبود طراحی ظاهری و بروز شدن آن کند . در نمای عقب شاهد تغییر گرافیک چراغ های عقب و اضافه شدن بال کوچک وجذابی روی درب صندوق عقب هستیم .

نمای عقب سورن سال

کلیپ زیر به صورت یک معرفی مختصر از تغییرات و به روز رسانی روی سمند سورن توضیح می دهد :

نمای داخلی سورن سال چه تفاوت هایی با مدل معمولی دارد ؟

در نمای داخلی چیزی که در نگاه اول جلب توجه می کند بهبود کیفیت قطعات و مونتاژ آنهاست . در خودرویی ما از نزدیک مشاهده کردیم المان هایی از جنس پلاستیک مشکی که به اصطلاح به مشکی پیانویی معروف هستند استفاده شده که نمایی با کیفیت به فضای داخلی خودرو داده است . استفاده از قطعات طرح فیبرکربن نیز فضای داخلی سورن سال را اسپرت تر کرده است . غربیلک فرمان نیز از خودرو دنا به عاریت گرفته شده که با دوخت قرمز چرمی جلب توجه می کرد . در قسمت بالایی داشبرد یک LCD کوچک که اطلاعاتی از جمله تاریخ و ساعت را نمایش می دهد اضافه شده است . جنس صندلی ها از پارچه که کیفیت مناسبی دارن و با دوخت قرمز خود از حالت ساده درآمده و نمایی اسپرت و به روز به خود گرفته اند . موکت های مف خودرو نیز به تبعیت از صندلی ها با حالت اسپرت و دوخت قرمز تزیین شده اند .

نتیجه گیری در مورد سورن سال :

سورن سال در مدل معمولی ، توربو و توربو اسپرت احتمالا در سال 99 به بازار عرضه خواهند شد . این سه مدل تفاوت های ظاهری و داخلی خواهند داشت و تا زمان حاضر اطلاعات رسمی و موثقی در مورد این تفاوت ها اعلام نشده اما طبق مشاهدات و تحقیقات تیم دنده معکوس این سورنی که در بالا فیلم و عکس هایش مشاهده کردید احتمالا مدل توربو خواهد بود . سورن سال و بروزرسانی هایش قابل قبول هستند و احتمالا فروش قابل قبول و بهتری را نسبت به مدل معمولی تجربه کند اما ای کاش این نوع بروزرسانی ها و پلاس ها چند سال پیش وارد بازار می شدند تا تنوع محصولات شرکت های خودروسازی داخلی بیشتر می شد و در این آشفته بازار خودرو کشور و گرانی مشتری حق انتخاب بیشتری داشته باشد . از زمان دقیق عرضه و قیمت احتمالی این خودرو اطلاعات رسمی در دست نیست اما سورن سال قیمتی بیش از سورن معمولی و کمتر دنا خواهد داشت و آن بازه قیمتی را پر خواهد کرد . به عنوان نکته و سوال آخر هنوز به صورت رسمی اعلام نشده که تولید سورن معمولی بعد شروع تولید سورن سال ادامه خواهد داشت یا خیر ؟؟

بدون نظر

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن

خروج از نسخه موبایل