خانه اخبار محصول جدید مدیران خودرو ام وی ام X33 جدید ...

محصول جدید مدیران خودرو ام وی ام X33 جدید به خط تولید نزدیک تر شد

ام وی ام X33 در ایران :


ام وی ام X33 زمانی وارد بازار ایران شد که کمتر کسی با خودروهای قد بلند اما تک دیفرانسیل آشنا بود . در آن زمان تعریف خودرو قد بلند در واقع خودرویی با شاسی مستقل ، دو دیفرانسیل و با قابلیت آفرود بود اما در حال حاضر خیلی از مردم با واژه کراس اوور ، هدف از تولید این مدل خودرو ها و قابلیت هایشان در سرتاسر دنیا آشنا شده اند . ام وی ام X33 از اولین روز حضورش تا به امروز به دفعات به روز شده است در فاز اول نسل اول تیگو ۳ در ایران تولید شد ، سپس نسل دوم و در نهایت فیس لیفت نسل دوم با نام X33 اسپرت در ایران عرضه شدند . مدل اسپرت در حال حاضر با قیمت عجیب نزدیک به ۳۰۰ میلیون تومان قابل خریداریست .

تولید ام وی ام X33 جدید در ایران در سال 99 :

محصول جدید مدیران خودرو  ام وی ام  X33 جدید  به خط تولید نزدیک تر شد
رینگ نسل جدید چری تیگو 3 یا ام وی ام X33

از پارسال که عکس های فیس لیفت جدید X33 در فضای مجازی پخش شد ، شایعه تولید نسل جدید این خودرو روز به روز رنگ واقعیت گرفت ، این اتفاقات ادامه داشت تا این که دو روز پیش صفحه اینستاگرام ام وی ام فیلم کوتاهی از روند پیشرفت رینگ های X33 پخش کرد ، نکته این فیلم حضور رینگ مدل جدید X33 در صحنه ی آخر فیلم بود . با توجه به اتفاقات اخیر پیش بینی می شود که محصول جدید و پر طرفدار مدیران خودرو یعنی ام وی ام X33 جدید امسال وارد بازار خواهد شد .

ام وی ام X33 جدید یا X33 پلاس چه تغییراتی کرده است ؟

نمای جلو ام وی ام X33 جدید


ام وی ام X33 جدید تغییرات زیادی را تجربه نکرده ، شاید این خودرو X33 پلاس لقب گیرد ، زیرا با این پسوند کاملا هم خوانی دارد . بیشتر تغییرات از لحاظ ظاهری محدود به نمای جلویی خودروست ، به طوری که سپر و جلو پنجره جلو به روز رسانی شده و مانند دیگر محصولات چری شده است . این تغییر در حالی انجام شده که دیگر نیازی به تعییر چراغ های جلو نباشد . با توجه به عکس های این خودرو در وب سایت های خودرویی در خارج از کشور در نمای داخلی نیز شکل و شمایل غربیلک فرمان تغییر کرده و کیفیت ادوات و قطعات پلاستیکی بهبود پبدا کرده است ولی باید منتظر ماند که آیا این تغییرات در نمای داخلی نیز در نمونه ی تولیدی در ایران اعمال خواهد شد یا خیر .

برای اطلاع از محصول جدید خودروسازی بم و لیفان اینجا را بخوانید

محصول جدید مدیران خودرو ام وی ام X33 جدید از لحاظ فنی چگونه است ؟


نکته مثبت در این بروزرسانی در بخش فنی نمود پیدا کرده است ، موتور و گیربکس قدیمی ۲۰۰۰ سی سی با مصرف بالا و کشش نه چندان قابل توجه جای خود را به موتور ۱۵۰۰ سی سی توربو که روی آریزو ۵ توربو نصب شده ، استفاده شود . این تغییر در موتور اولین مزیتش برای مدیران خودرو است که در بخش تعمیرات و سفارش گذاری قطعات ، کار راحت تر می‌شود و مزیت بعدی برای مشتریان است که از موتوری قدرتمند تر ،کم مصرف‌ تر و به روز تر می توانند استفاده کنند .
این موتور‌ با حجم حدود ۱۵۰۰ سی سی ، حدود ۱۴۷ اسب بخار قدرت دارد و حداکثر گشتاورش به ۲۱۰‌ نیوتن متر می رسد . روی کاغذ این طور برداشت می شود که این موتور باعث چالاکی بیشتر در این خودرو می شود و می تواند سهم بیشتری از بازار کسب کند و طیف بیشتری از مردم را به سمت خود بکشاند .
ام وی ام X33 یا بهتر بگوییم تیگو ۳ جز محبوب ترین محصولات صادراتی شرکت چری است ولی نکته عجیب در این مورد این است که از زمان تولید نسل اول X33 تا به امروز پلت فرمش تغییری نداشته است .
در بحث امکانات داخلی و بروزرسانی ها اطلاعات موثقی وجود ندارد ولی احتمال نصب سیستم کنترل پایداری روی X33 با توجه به نصب این آپشن روی X22 بسیار زیاد است .

برای اطلاع از قیمت روزانه صفر خودروها اینجا کلیک کنید

قیمت ام وی ام X33 جدید چقدر خواهد بود ؟


ام وی ام X33 جدید احتمالا نیمه دوم سال جاری وارد بازار خواهد شد و باتوجه به قیمت ۲۹۴ میلیون تومانی X33 اسپرت این روزها ، این خودرو قطعا بالای ۳۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری خواهد شد . با توجه به شرایط بازار و قیمت های سرسام آور خودروها احتمال تولید همزمان X33 اسپرت و این مدل جدید X33 نیز وجود دارد و درنهایت احتمال می رود این خودرو با لقب پلاس پا به عرصه رقابت با دیگر کراس اوور های هموطنش در بازار ایران بگذارد . با توجه به اقبال عمومی مناسب از X33 از زمان اولین حضورش در ایران پیش بینی می شود این بروزرسانی نیز به موفقیت نسبی اش کمک کند .

2 نظرات

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن

خروج از نسخه موبایل