خانه اخبار کاپیتان ام وی ام با گارانتی خاص می آید

کاپیتان ام وی ام با گارانتی خاص می آید

شرکت مدیران خودرو در نظر دارد تا برای لوکس ترین محصول ام وی ام گارانتی ۴ سال یا ۱۰۰۰۰۰ کیلومتر را در کنار ۲ سال یا ۶ نوبت سرویس رایگان در نظر بگیرد ، در نظر گرفتن این گارانتی بلند مدت که در میان خودروهای تولیدی و مونتاژی کشور کاملا خاص میباشد نشان از اعتماد تولید کننده به این محصول جدید و با کیفیت خود است.

به گزارش اتاق خبر دنده معکوس، شایان ذکر است که خودروی ایکس 55  دارای موتور توربو به قدرت 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن در متر میباشد  که به خوبی آزمایش کیفی و توانمندی خود را نشان داده است . این خودرو مدرن با آپشن های رفاهی و ایمنی مدرن و متعددی به بازار عرضه خواهد شد که میتوان به ساعت هوشمندی اشاره کرد که کنترلهای مهم خودرو  چون روشن و خاموش شدن موتور ، بالا و پایین کردن شیشه ها و بسیاری کنترلهای دیگر را با بستن ساعت هوشمند بر روی دست به آسانی میتوان انجام داد که این تکنولوژی هوشمند در میان خودروهای موجود کشور کاملا خاص و جذاب میباشد .
با توجه به ممنوعیت واردات خودرو به کشور خودروی ایکس 55 میتواند گزینه مناسبی برای خریداران برخی سگمنتهای  وارداتی باشد  ، در حالی که واردکنندگان برندهای معتبر بنا به ملزم وزارت صنایع  میبایست  این سطح گارانتی را در نظر بگیرند  و با توجه به شرایط فعلی تحریم ها نمی توانند به تعهدات خود پاسخ گو باشند.

بدون نظر

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن

خروج از نسخه موبایل