فروش فوری خودروسازان در سال 99 آغاز می‌شود

پژو پارس سفارشی | مشخصات پژو پارس TU5 سفارشی ELX اعلام شد

شنیده ها حاکی از صدور مجوز فروش فوری محصولات خودروسازان داخلی برای افزایش عرضه و کاهش قیمت در بازار در روزهای آینده دارد.

به گزارش اتاق خبر دنده معکوس به نقل از اقتصادآنلاین،شنیده ها حاکی از صدور مجوز فروش فوری محصولات خودروسازان داخلی برای افزایش عرضه و کاهش قیمت در بازار در روزهای آینده دارد. بر همین اساس به گفته کارشناسان بازار خودرو با اجرای برنامه های فروش فوری و افزایش عرضه،‌ حباب قیمت های کاذب در بازار از بین خواهد رفت.

درحال حاضر قیمت کارخانه ای و بازار محصولات اختلاف فاحشی دارد که در این میان دلالان توانسته اند با جوسازی و دروغ پردازی درباره افزایش 50 درصدی قیمت کارخانه ای، سودهای نجومی نصیب خود کنند.

کارشناسان بازار خودرو یکی از عوامل در افزایش اخیر قیمت در بازار خودرو را آغاز نشدن فرآیند شماره گذاری خودروهای صفر کارخانه ای می دانند که در روزهای آینده و رفع این مانع،‌ عرضه خودرو به بازار افزایش چشمگیری خواهد یافت.

به نظر می رسد، در شرایط فعلی عدم اعتماد به سودجویان بازار و صبر پیشه کردن برای اجرای برنامه های فروش کارخانه ای مسیر مطمئن تری برای خودرودار شدن مشتریان است. از سویی دیگر آغاز شماره گذاری خودروها و افزایش عرضه کاهش قیمت بازار را به دنبال خواهد داشت.

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن