اجازه مرخصی خودروهای منطقه آزاد اروند و دریافت پلاک گذرموقت صادر شد

ماکسیما

به گزارش اتاق خبر دنده معکوس به نقل از ایرنا، غلامرضا بلوطی میرزا روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به نیاز مالکان خودروهای پلاک اروندی به منظور صدور پلاک گذرموقت برای خروج از خوزستان اظهار داشت:مالکان خودروهای اروندی با مراجعه به ستاد نظارت گمرکات استان واقع در اهواز می‌توانند برای صدور و دریافت پلاک گذر موقت خودروی خود اقدام کنند.

وی بر ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی هوشمند از سوی مراجعه کنندگان تاکید کرد و افزود: کار صدور پلاک گذر موقت و مرخصی خودروهای اروندی با رعایت کامل پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هوشمند امکان پذیر است.
وی اظهار داشت:مالکان خودروهای اروندی ابتدا می‌توانند با نصب اپلیکیشن “پیام رسان ما” یا مراجعه به نسخه تحت وب https://web.wemessenger.ir گزینه ثبت ورود موقت را انتخاب و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند و در مرحله بعد نیز برای احراز هویت، بیمه و پلاک گذاری خودرو با همراه داشتن مدارک هویتی و خودرو به ستاد نظارت گمرکات خوزستان مراجعه کنند.

برای اطلاع از قیمت روزانه صفر خودروها اینجا کلیک کنید
وی اظهار داشت:عدم تجمع و رعایت کامل نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد مدیریت کرونا از شرایط حضور در ستاد نظارت گمرکات خوزستان است.
ناظر گمرکات خوزستان گفت:این ستاد ازابتدای شیوع کرونا ویروس همه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و آموزش های لازم را نیز به کارکنان ارائه کرده است.
بلوطی میرزا با اشاره به تهیه ماسک و دستکش برای پرسنل و ضدعفونی و گندزدایی مستمر ستاد مرکزی گمرکات خوزستان گفت: مالکان خودروهای اروندی باید از آوردن همراه برای دریافت پلاک موقت خودداری و با در دست داشتن مدارک کامل خودرو از مراجعات بعدی خود جلوگیری کنند.

به گزارش ایرنا حدود 22هزار خودرو پلاک اروندی در سطح خوزستان در حال تردد هستند.این خودروها که با استفاده از تسهیلات و معافیت‌های منطقه آزاد ارونداز طریق گمرک خرمشهر وارد کشور شدند از شهریور ماه 1394 مجوز تردد در سطح استان خوزستان را دریافت کردندو پس از آن بود که قیمت این خودروها افزایش یافت.

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن