آغاز فروش نقدی ام‌وی‌ام‌ X55 توسط مدیران‌ خودرو

شرکت خودروسازی مدیران‌خودرو همزمان با آغاز فروش نقدی محصولات ام‌وی‌ام، شرایط دومین مرحله فروش نقدی ام‌وی‌ام ایکس 55 اتومات اکسلنت را اعلام کرد.

به گزارش اتاق خبر دنده معکوس، شرکت خودروسازی مدیران‌خودرو همزمان با آغاز فروش نقدی محصولات ام‌وی‌ام، شرایط دومین مرحله فروش نقدی ام‌وی‌ام ایکس 55 اتومات اکسلنت را اعلام کرد. بر این اساس طبق بخشنامه فروش منتشرشده، این کراس‌اوور تازه‌وارد با قیمت 380 میلیون و 200 هزار تومان با موعد تحویل 30 روز کاری به دست مشتریان خواهد رسید. علاوه‌بر آن ام‌وی‌ام ایکس 33 اسپرت با قیمت 247 میلیون و 800 هزار تومان، ام‌وی‌ام ایکس 22 اتومات لاکچری با قیمت 203 میلیون و 500 هزار تومان، ام‌وی‌ام ایکس 22 اتومات اکسلنت اسپرت با قیمت 212 میلیون تومان، ام‌وی‌ام ایکس 22 دنده‌ای لاکچری با قیمت 179 میلیون و 700 هزار تومان، ام‌وی‌ام ایکس 22 دنده‌ای اکسلنت اسپرت با قیمت 188ملیون و 500 هزار تومان و ام‌وی‌ام 315 دنده‌ای اکسلنت اسپرت با قیمت 143 هزار و 400 هزار تومان به فروش خواهند رسید. تمام خودروهای مذکور با موعد تحویل 45روز کاری به‌دست مشتریان خواهند رسید. این خودروها با مدل 98 به فروش می‌رسند. تمام محصولات ام‌وی‌ام دارای گارانتی 3سال یا 60هزارکیلومتر و سرویس اولیه رایگان عرضه خواهند شد. این درحالی است که ام‌وی‌ام ایکس 55‌اتومات‌اکسلنت دارای گارانتی 4ساله یا 100هزار کیلومتر و 2سال یا 6نوبت سرویس رایگان خواهد بود که با خودروهای وارداتی قابل‌رقابت است. این محصول جدید از پیشرانه‌ای مشابه با چری تیگو 7 بهره‌مند است و توانایی تولید 147‌اسب‌بخار و 210نیوتون‌متر گشتاور را دارد.

یک نظر

  1. شرکت مدیران خودرو فعلا بره همون هایی رو که زاییده بزرگ کنه،ایکس55پیشکش!چقدر میبینم از دوستانی که ماشینهاشون ایراد و مشکل های مسخره ای داره که تو ماشینهای هندی و ایرانی هم دیده نمیشه،ولی شرکت پاسخی نمیده و دست مشتری با وجود گارانتی بودن ماشین،به جایی بند نیست.لعنت به کسانی که فقط به فکر سود و منافع خودشونن و توی اوضاع،فقط میخوان سر هموطن خودشونو شیره بمالند.ماشین رو به بیش از دو برابرارزش واقعی اعلام قیمت میکنن و همون اول اصل پول و سود خودشونو میگیرند.بقیش رو هم قسط میبندند و خریدار بیچاره رو اسیر خودشون میکنند.آخرش هم طرف چشم باز میکنه و می بینه ماشینی رو که براش حدود چهارصد و خورده ای پول داده،دویس تومن هم نمیخرند.تازه پر از ایرادو اشکال هم شده.

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن