اطلاعات جدید و تکمیلی در مورد خودرو جدید گروه خودروسازی فردا ، فردا SX6 :

مورد خودرو جدید گروه خودروسازی فردا ، فردا SX6

اولین و جدیدترین محصول گروه خودروسازی بعد از قطع از همکاری با ام جی یک خودرو کراس اوور متوسط هفت نفره می باشد . این خودرو با برند اختصاصی این شرکت عرضه می شود . هم اکنون این خودرو در شوروم مرکزی این شرکت در تهران خیابان شریعتی بالاتر از بلوار صبا در معرض عموم قرار گرفته است و مشتریان و علاقه مندان می توانند این خودرو را در آن جا مشاهده کنند و اگر تمایل داشتند اقدام به خرید آن کنند .

خودرو جدید خودروسازی فردا ، فردا SX6
شوروم مرکزی گروه خودروسازی فردا

محصول جدید گروه خودروسازی فردا ، فردا SX6 از لحاظ گارانتی چگونه است ؟

گروه خودروسازی فردا برای اولین محصول خود گارانتی دوساله یا 40 هزار کیلومتر ( هرکدام که زودتر فرا رسد ) در نظر گرفته است . این خودرو با توجه به توربو بودن موتور در هر 5000 کیلومتر باید تعویض روغن را انجام داد وخودرو در نمایندگی سرویس شود . خودروسازی فردا 4 سرویس اول این خودرو را به صورت رایگان انجام خواهد داد به عبارت دیگر تا 20000 کیلومتر هزینه ای بابت انجام سرویس پرداخن نخواهید کرد .

اطلاعات کامل در مورد این خودرو را اینجا بخوانید

فردا SX6 از لحاظ فنی چگونه است ؟

فردا SX6 ، خودرو جدید گروه خودروسازی فردا
نمای عقب فردا SX6

این کراس اوور مجهز به یک موتور چهار سیلندر توربو به حجم 1500 سی سی مجهز است که قابلیت تولید 147 اسب بخار قدرت را در دور 5500 در دقیقه را داراست . این قدرت از طریق یک گیربکسCVT به چرخ های جلو منتقل می شود . با توجه به وزن 1425 کیلوگرمی و شخصیت خودرو نباید انتظار شتاب قابل توجه از این خودرو را داشته باشیم . مصرف سوخت ترکیبی SX6 حدود هفت و نیم لیتر در هر صد کیلومتر است واستاندارد آلایندگی یورو5 را پاس می کند .

اطلاعات کامل دومین محصول خودروسازی فردا برای سال 99 را اینجا بخوانید

قیمت ” فردا SX6 ” محصول جدید خودروسازی فردا چقدر است ؟

قیمت این خودرو برای فروش فوری و نقدی این خودرو بین 330 تا 350 تعیین شده و در حال حاضر می توانید با مراجعه به شوروم گروه خودروسازی فردا هم از این خودرو جدید بازدید کنید و هم خریداری کنید و 15 روز بعد تحویل بگیرید .

قیمت روزانه خودروها را اینجا ببینید

تیزر جذاب ” فردا SX6 ” که شرکت اصلی یعنی دانفنگ درست کرده است :

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن