باز هم اختلال در ثبت‌نام خودروهای پیش‌فروش، چه کسانی موفق به خرید شدند؟

قیمت ایرانخودرو

سایت پیش‌فروش ایران‌خودرو با اختلال مواجه شده و متقاضیان خرید خودروهای پیش‌فروش از ثبت‌نام جا ماندند.

به گزارش اتاق خبر دنده معکوس، ایران‌خودرو از ساعت ۱۱ امروز پیش‌فروش چهار مدل خودروی خود را آغاز کرده است بدون آنکه قیمت قطعی را اعلام کند اما گزارش‌های رسیده از مخاطبان تجارت‌نیوز و بررسی آن حاکی از آن است که روند ثبت‌نام به اختلال خورده است.

سایت پیش‌فروش خودرو در حال حاضر اجازه ورود کاربران را برای ثبت نام خودرو نمی‌دهد و در این مرحله مخاطبان با پیغام «در حال ورود به سیستم» مواجه می‌شوند بی‌آنکه بتوانند وارد مراحل ثبت‌نامی شوند. در سایر مراحل ثبت‌نام نیز کاربران با پیغام‌هایی نظیر «در حال بارگذاری برنامه فروش» یا پیغام خطا در ثبت نام روبرو شده‌اند. این در حالی است که تنها تعداد کمی از متقاضیان اعلام می‌کنند که توانسته‌اند برای خودوری موردنظرشان ثبت‌‌نام کنند.

یک نظر

  1. واقعا مسخرست ، یک ساله میخوایم یه ماشین ثبت نام کنیم ایرانخودرو برا زیر پامون ، ماشینای سایپا که واقعا قارقارکن تقریبا همشونم یه چیزن ، با این قیمتای بازارم که اصلا نمیصرفه ادم ماشین بیرون بخره مثلا یه ۲۰۶ تیپ ۵ ادم چقد پول بده ۱۵۰ میلیون اونم با این کیفیت که واقعا دیدنیه!؟ماشین خارجیم شده هم قیمت یه کارخونه ماشین سازی !؟ بعد دلالا چپو راست ثبت نام میکنن میریزن تو بازار !؟

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن