تکلیف خریداران هایما اس 5 و اس 7 چه می‌شود؟

آخرین خبر از نمایشگاه خودرو تهران 98

به گزارش اتاق خبر دنده معکوس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بهمن ماه سال ۹۷، ایران خودرو اقدام به پیش فروش برخی از محصولات خود کرد.یکی از این محصولات هایما اس ۵ بود. ایران خودرو مشهد همان سال خبر راه اندازی خط تولید این خودرو را رسانه ای کرد.

بهمن سال ۹۷، ایران خودرو با وعده تحویل اردیبهشت ۹۹ اقدام به پیش فروش خودروی هایما اس ۵ کرد و از هر مشتری ۷۵ میلیون تومان پیش پرداخت دریافت کرد.

در حالی که ۶ ماه از موعد تحویل خودروی هایما اس ۵ به مشتریان گذشته است، اما خریداران این خودرو همچنان چشم انتظار تحویل خودرو‌های ثبت نامی خود هستند.

تعدادی از خریداران هایما اس ۵ با باشگاه خبرنگاران جوان تماس گرفتند و خواستار پیگیری زمان تحویل خودروهای ثبت نامی خود بودند.

یکی از مشتریان هایما اس ۵ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بهمن سال ۹۷ هایما اس ۵ ثبت نام کردم. در آن زمان گفتند که  تحویل این خودرو اردیبهشت  سال ۹۹ خواهد بود، اما متاسفانه تا کنون  هیچ خبری از تحویل خودرو نیست.

او بیان کرد: علیرغم وعده‌های مدیرعامل ایران خودرو مشهد که گفته بود تولید هایما اس ۵ طبق برنامه در حال انجام است اما هنوز دعوت نامه ای به دست ما نرسیده است.

یکی دیگر از متقاضیان خرید خودرو در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:بهمن ۹۷ ، خودروی هایما اس ۵ با مبلغ ۷۴ و نیم میلیون تومان ثبت نام کردم. این خودرو را با موعد تحویل اردیبهشت ماه ۹۹ پیش خرید کردیم  و اکنون که بیش از پنج ماه از موعد تحویل آن گذشته است، هیچ خبری از تحویل خودرو نیست.

یکی دیگر از متقاضیان خرید خودرو هایما اس در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بهمن ماه سال ۹۷ با پرداخت ۸۶ میلیون تومان،خودروی هایمان اس ۷ ثبت نام کرده ام که موعد تحویل آن اردیبهشت سال ۹۹ بود، اما در حالی که ۷ ماه از سال گذشته است هنوز خبری از تحویل خودرو نیست.

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن