خودرو جدید چری با موتور جدید شاید به زودی در ایران

چری اکسید جدید

چری با معرفی لوکس برند اکسید قصد دارد فصل جدیدی از حیات خود را آغاز کند. اکسید پل چری برای ورود به بازار‌های معتبر اروپا و امریکا می باشد . کمپانی چری در سال 2018 طبق آمار چیزی نزدیک به 127000 دستگاه خودرو به کشورهای مختلف صادر کرده‌است که این رقم برای سال 2019، 24 درصد کاهش داشته است. علیرغم این کاهش هنوز هم چری رتبه‌ی اول صادرات خودرو را در بین خودروسازان چینی داراست. .

برای اطلاع از قد بلند جدید ام وی ام اینجا را بخوانید

اکسید xv شاسی‌بلند جدید کمپانی چری می باشد که قابلیت حمل هفت سرنشین را داراست . این خودرو در حال حاضر پرچم‌دار شاسی‌بلند‌های چری و برند اکسید خواهد بود . شنیده‌ها حاکی از آن بود که این خودرو با موتور جدید این کمپانی عرضه شود. در واقع این موتور جدید برای اولین‌بار روی این خودرو لوکس قد‌بلند رونمایی خواهد شد .

برای اطلاع از آخرین قیمت خودروها اینجا کلیک کنید

موتور جدید چری با کد F4J20 شناخته‌ می‌شود که از رزین و آلومینیوم برای ساخت آن استفاده شده‌است. آن طور که از عکس‌ها پیداست این موتور ارتقا یافته موتور 1600 سی سی قبلی نیست و بسیاری اختلاف دیده‌ می‌شود و از تکنولوژی های جدیدی در آن استفاده شده‌است. این موتور حجم 2000 سی سی دارد و حداکثر قدرتش به 254 اسب‌بخار می رسد و حداکثر گشتاورش هم 385 نیوتن‌متر خواهد‌بود. البته موتور 1600 توربو نیز قابلیت سفارش نیز را داراست .

منبع : چایناپو

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن