سریع ترین خودرو تاریخ

سریع ترین بوگاتی تاریخ

در دنیای خودرویی که بیشتر شرکت ها هر روز دنبال راه جدیدی برای کاهش مصرف سوخت و کم کردن آلایندگی خودروهاشون هستند ، در گوشه ای از این دنیا بوگاتی به فکر بهبود رکورد سریعترین خودرو دنیاست .

لاستیک میشلن کفش سریعترین خودرو شد

بوگاتی توانسته به حداکثر سرعت 490.48 کیلومتر بر ساعت یا 304.773 مایل بر ساعت برسد . بوگاتی با کمک مختصصان طراحی شاسی و به همراه شرکت میشلن همکاری داشته تا بتواند یک هایپرکاری درست کند که عقربه کیلومتر شمارش عدد بیش از 300 مایل بر ساعت را نشان دهد .

بوگاتی شیرون خاص

این مدل خاص از شیرون با شیرون اسپرت متفاوت است از لحاظ ظاهری حدود 25 سانتی متر به قسمت تحتانی آن اضافه شده است تا به خودرو آیرودینامیک تری تبدیل شود که عملکرد بهتری در سرعت های بالا داشته باشد .

برای کاهش ضریب درگ سیستم تعلیق نیز تغییراتی به خود دیده و همچنین سیستم اگزوز و شمایل آن نیز بهبود پیدا کرده است. شکل آن کاملا مشابه مدل ای بی 110 که حدود یک ماه پیش معرفی شد شده است .

فضای داخلی سریعترین بوگاتی

عکسی از فضای داخلی این موشک زمین به زمین منتشر نشده است ولی شنیده ها حاکی از آن است که صندلی شاگرد این خودرو حذف شده و صندلی راننده نیز سبک تر در عین حال ایمن تر شده است و همچنین اتاق این ابر خودرو مجهز به رول کیج سبک شده است .

ثبت رکورد جدید بعدی

بشر توانسته به سرعت رویایی و اسرار آمیز 300 مایل بر ساعت برسد و این وظیفه بر گردن بوگاتی افتاد و حالا عاشقان سرعت و خودرو منتظر ثبت رکورد سرعت 500 مایل بر ساعت هستند ، فقط و فقط باید صبر کرد و منتظر ماند این رکورد جدید توسط بوگاتی به ثبت می رسد هنسی ونوم یا یک ابرخودرو جدید دیگر….

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن