قد‌‌بلند جدید چانگان، مدل Cs35 جدید چگونه خودرویی می‌باشد؟

چانگان cs35 جدید چگونه است

چانگان در بازار ایران :


چانگان در ایران بواسطه مدل CS35 شناخته می‌شود که در طول مدت حضورش در ایران بسیار موفق ظاهر شده و در بین خودرو‌های کراس‌اوور چینی بازار بسیار پر‌طرفدار است. سایپا برنامه داشت چند محصول قد بلند دیگر این برند را نیز به ایران بیاورد. در نمایشگاه‌های مختلف خودرویی سراسر کشور در سال‌های گذشته شاهد حضور انواع و اقسام مدل‌های چانگان در غرفه سایپا بودیم اما هیچوقت پای این خودرو‌ها به بازار ایران باز نشد. مدل Cs35 اولین بار در سال ۲۰۱۲ روی خط تولید چانگان قرار گرفت. به تازگی تصاویری از مدل جدید این کراس اوور کوچک چانگان منتشر‌شده‌است.

نما‌ی بیرونی چانگان Cs35 چه تغییراتی را داشته‌است؟

چانگان Cs35 جدید چگونه خودرویی می باشد؟

در بروزرسانی جدید چانگان برای مدل CS35 ، ساختار اصلی حفظ شده اما زبان طراحیش به طور کامل تغییر‌کرده به عنوان مثال دیگر خبری از جلو‌پنجره بزرگ نیست و جلو‌پنجره‌ای جدید هم عرض با چراغ‌ها جایگزین شده و سپر جلو نیز با دریچه‌هایی بزرگ ظاهری اسپرت به کراس اوور کوچک چانگان داده‌است. آخرین تغییر در نمای جلو ، می توان به بروزرسانی گرافیک چراغ‌های جلو اشاره کرد. در نمای کناری تغییرات آنچنانی دیده نمی شود و همان شکل و شمایل قبل را حفظ کرده است. در نمای عقب نیز شاهد تغییرات گسترده نیستیم، بروزرسانی در نمای عقب محدود به تغییر گرافیک چراغ‌ها و شمایل سپر عقب می‌باشد.

از پیکاپ جدید چانگان چه می‌دانید؟

نما‌ی داخلی مدل جدید چانگان Cs35 چگونه‌است؟

چانگان Cs35 جدید چگونه خودرویی می باشد؟


در نما‌ی داخلی نیز مانند بیرون خودرو ساختار اصلی حفظ‌شده و دگرگونی زیادی را نمی‌بینیم و بروزرسانی اندکی در آن انجام شده‌است. سیستم مولتی مدیا، پنل میانی داشبرد، مدل دسته دنده و غربیلک فرمان دچار تغییر شده‌است و به نظر می‌رسد کیفیت چرم مصنوعی صندلی ها و تودری ها بهبود پیدا کرده‌است.

چانگان Cs35 جدید چگونه خودرویی می باشد؟



در بخش فنی چانگان برای مدل CS35 از یک موتور ۴ سیلندر ۱۶۰۰ سی سی تنفس طبیعی با حداکثر قدرت ۱۲۸ اسب بخار استفاده می‌کند. این موتور به یک جعبه‌دنده ۵ سرعته دستی یا سی وی تی متصل خواهد شد.

قیمت چانگان Cs35 چقدر خواهدبود؟


قیمت :
چانگان برای مدل جدید CS35 برچسب قیمتی بین ۷۷۰۰ تا ۹۵۰۰ دلار در نظر گرفته است .

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن