قیمت خودرو | گرانی خودرو در روز تنفیذ

بازار خودرو

قیمت پراید در بازار معاملات خودرو امروز با افزایش قیمت ۳ میلیون تومانی روبه بوده است و به قیمت ۱۴۲ میلیون تومانی رسید.

به گزارش اتاق خبر دنده معکوس، گزارش‌ها نشان می‌دهد که قیمت پراید امروز ۱۲ مردادماه ۱۴۰۰ در بازار معاملات خودرو ۱۴۲ میلیون ثبت شد.

قیمت دلار در یک هفته گذشته روزهای پرنوسانی را سپری کرده است؛ تا جایی که هر دلار آمریکا وارد کانال ۲۵ و ۲۶ هزار تومان هم شد.

به این ترتیب، به دنبال افزایش قیمت دلار در بازار، قیمت خودرودر بازار نیز با وسان قیمت ها روبه رو شد. طی چند روز گذشته تنها پراید ۳ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

در حال حاضر پراید ۱۱۱ در بازار ۱۴۲ میلیون تومان قیمت دارد و این در حالی است که این خودرو را در روزهای گذشته با قیمت ۱۳۹ میلیون توامن هم می‍شد خریداری کرد.

گزارش ها نشان می دهد که امروز در بازار پراید ۱۵۱پلاس مدل سال ۱۳۹۹حدود ۱۵۴ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت دیگر محصولات سایپا مثل تیبا صندوق دار SX مدل ۱۴۰۰ و تیبا هاچ EX مدل سال باید ۱۳۹۹ حدود ۱۴۰ میلیون تومان هزینه کرد.

گروه خودرو تیبا با افزایش قیمت دو تا سه درصدی همراه بود. تیبا هاچ مدل ۱۴۰۰ بک با چهار درصد افزایش قیمت به ۱۵۰ میلیون تومان، هاچ بک پلاس مدل ۱۴۰۰ با حدود پنج درصد افزایش ۱۶۴ میلیون تومان و خودرو تیبا صندوقدار بنزینی مدل ۱۴۰۰ با حدود ۳٫۵ درصد افزایش قیمت به ۱۴۰ میلیون تومان رسید.

پژو ۴۰۵ GLX مدل ۹۹ دو درصد افزایش ۲۲۰ میلیون تومانو پژو ۴۰۵ SLX مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۲٫۷ درصدی به قیمت ۲۴۲ میلیون تومان رسید.

بنا به این گزارش، در حال حاضر در بازار چانگان CS۳۵ مدل سال ۱۳۹۹ به قیمت ۴۹۰ میلیون تومان، ساینا EX دنده ای مدل سال ۱۴۰۰ به قیمت ۱۵۰ میلیون، سیتروئن C۳ مدل سال ۱۴۰۰ به قیمت ۸۹۰ میلیون و کوییک دنده ای R مدل سال ۱۴۰۰ به قیمت ۱۶۴ میلیون تومان به فروش می رود.

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن