لاماری ایما، محصول جدید چینی آرین‌موتور رونمایی‌شد + مشخصات کامل و فیلم رونمایی

لاماری ایما

شرکت آرین موتور از محصول جدید خود لاماری ایما در روز تعطیل بارانی 15 بهمن ماه رونمایی‌کرد.

آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی و دی‌اس در ایران قبل از خروج امریکا از برجام اقدام به برنامه‌ریزی برای تولید محصولات میتسوبیشی کرد اما بعد از خروج ایالات متحده امریکا از برجام و اعمال تحریم‌های نقطه‌زن صنعت کشور و مخصوصا صنعت خودرو این پروژه ناتمام رها شد. در ادامه این شرکت بعد از بسته شدن واردات خودرو تصمیم به ورود به حوزه خودروسازی گرفت.

طبق معمول بقیه خودروسازان و به ناچار سراغ خودروسازان چینی رفت و در نهایت با دانگ‌فنگ لیوژو به توافق رسید و در نهایت خودرو مورد نظر به عنوان اولین محصول تولیدی آرین موتور انتخاب شد. مراسم رونمایی از این خودرو که از صبح آغاز شده بود و تا بعداز ظهر ادامه پیدا کرد از بیشتر رسانه‌های حرفه‌ای دعوت به عمل آمده بود. باتوجه به تحریم‌ها باید لوگو جدید روی خودرو نصب می‌شد.

برند لاماری با این رونمایی متولد شد

لاماری نام سری محصولات تولیدی آرین موتور خواهد‌بود که محصولات دیگری نیز در آینده به این سری محصولات اضافه خواهدشد. اولین فرزند از خانواده لاماری کراس‌اوور متوسط با نام ایما است که امروز برای آشنایی خبرنگاران رونمایی شد. در بخش اول برنامه مدیرعامل و شرکت آرین موتور و دیگر عوامل ذی‌صلاح اقدام به معرفی این خودرو کردند. در ادامه جناب محمدزاذه با توضیحاتی در مورد طراحی،امکانات و قوای فنی این خودرو، لاماری برای مهمانان معرفی شد.

کلیپ صحبت‌های جناب محمدزاده را مشاهده کنید.

لاماری ایما چه زمانی عرضه خواهدشد؟

ایما قرار است در خمین تولید شود. در حال حاضر پرسنل این شرکت برای تولید و خدمات پس از فروش در حال آموزش دیدن هستند. نمونه آزمایشی ایما هم به خط تولید فرستاده شده تا تولید آزمایشی این خودرو آغاز شود. مدیران شرکت آرین موتور تلویحا اعلام کردند که ثبت‌نام و عرضه این خودرو باتوجه به شرایط موجود به سال 1400 نرسد.

برای اطلاع از مشخصات دقیق لاماری اینجا کلیک کنید.

قیمت تمام شده لاماری ایما چقدر خواهد بود؟

لاماری ایما

با توجه به قیمت حدود 20 هزار دلاری این خودرو وانتخاب مدل میانی برای قدم اول برای بازار ایران باید قیمت این خودرو در شرایط موجود زیر یک میلیارد باشد اما باتوجه مشخص نبودن زمان دقیق عرضه و عدم ثبات نرخ ارز تخمین دقیقی از قیمت این کراس‌اوور نمی‌توان انجام داد. مدیران شرکت آرین موتور از اعلام قیمت لاماری ایما خودداری کردند اما این قول را دادند که به صورت معقول و رقابتی قیمت این خودرو تعیین شود.

مشخصات لاماری ایما چه خواهدبود؟

به اذعان مدیران آرین موتور در گام اول مدل میانی از این خودرو به بازار عرضه خواهدشد و در گام بعدی مدل فول آپشن که مجهز به امکاناتی نظیر دوربین 360، اتوپارک و … است به بازار عرضه خواهدشد. مشخصات لاماری ایما به صورت رسمی در کاتالوگ زیر اعلام شده‌است.

لاماری ایما
کاتالوگ رسمی لاماری ایما

تیراژ تولید لاماری چه تعداد در سال خواهدبود؟

طبق برنامه‎‌ریزی‌های صورت گرفته توسط آرین موتور در سال 1401 پیش‌بینی عرضه 3000 دستگاه از لاماری ایما شده است و برای سال 1402 بیش از 5000 دستگاه از این خودرو به بازار عرضه شود.

یک نظر

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن