نمایشگاه خودرو تهران :

نمایشگاه خودرو تهران بعد از سال ها انتظار در سال 96 دوباره برگشت .در سال 97 به دلایل گوناگون آنچنان نمایشگاه پرباری را شاهد نبودیم . تیم رسانه خودرویی دنده معکوس در سال 97 گزارشی که تشکیل شده از چند بخش از این نمایشگاه که در شهر آفتاب برگزار شد تهیه دیده است :

هنتنگ X7 :

این خودرو محصول جدید عظیم خودرو است که در این بخش به معرفی کوتاه و تحلیل کوتاهی از نمای بیرونی این خودرو می پردازیم :

هنتنگ X5 :

این خودرو برادر کوچکتر X7 است که از لحاظ فنی و پلت فرم مشابه بیسو T5 است . در این بخش به معرفی کوتاهی از این خودرو می پردازیم :

بیسو T3 :

این خودرو محصول شرکت سیف خودرو است که در این نمایشگاه برای اولین بار به نمایش عموم درآمد . این خودرو در سگمنت خودش امکانات کم نظیری دارد اما باید منتظر ماند دید آیا می تواند در بازار ایران موفق باشد . در ادامه توجهتون به مختصر اطلاعاتی در مورد این خودرو جلب می کنم :

نمای بیرونی بیسو T3 :

نمای داخلی بیسو T3 :

ساینا برقی :

این خودرو فعلا جنبه نمایشگاهی دارد وبا توجه عدم وجود زیر ساخت های لازم برای خودروهای برقی در ایران نه تنها ساینا بلکه هیچ خودرویی برقی قابلیت حضور در بازار ایران قبل از آماده کردن این زیر ساخت ها ندارد و برنامه ای برای تولید این خودرو وجود ندارد در ادامه دعوتتون می کنم به مختصر توضیحات کوتاهی در مورد خودرو :

نیسان آبی جدید :

در بخش دیگر غرفه سایپا نیسان آبی جدید که همان مدل بروزرسانی شده پادرا می باشد به نمایش درآمده است که انتقاد بیشتر رسانه های خودرویی برانگیخت :

رهام :

سایپا باز هم رهام را در این نمایشگاه نیز به نمایش درآورد ، همچنان از زمان عرضه این خودرو و همچنین موتور مورد استفاده در این خودرو با توجه به تحریم ها خبر موثقی در دست نیست :

پاسخ دهید

لطفاً نظرتو بنویس، حتماً رسیدگی میشه
لطفاً نام خودت رو اینجا وارد کن